Urządzenie pojawi się na rynku w pierwszej połowie 2016 roku.
Urządzenie pojawi się na rynku w pierwszej połowie 2016 roku.
Sony powoli kończy prace nad specyfikacją gogli. Okazuje się, że usprawnieniu uległo do tej pory sporo elementów. Sony wprowadziło między innymi większy, 5,7-calowy ekran OLED o rozdzielczości 1920x1080 pikseli z subpikselami RGB. Te mają na celu zmniejszenie rozmycia. Twórcy postanowili również dwukrotnie zwiększyć częstotliwość odświeżania. Teraz wynosi ona 120 Hz. Zwiększono również kąt widzenia o 10 stopni w porównaniu do poprzedniego modelu. Zmniejszono natomiast opóźnienia do wartości 18 ms.
Sony przyznało również, że Project Morpheus stworzono z myślą o 120 klatkach na sekundę, czym tym samym zachęcają deweloperów do tworzenia takich gier. Gogle będą w stanie również zamienić 60 klatek na 120.
Project Morpheus został wyposażony w dodatkowe trzy diody, które dodatkowo śledzą ruchy głowy użytkownika. Zmienił się również ogólny kształt gogli, by te były bardziej przyjazne dla użytkownika. Poniżej nowe wideo z prezentacją urządzenia: