Twórcy podzielili się z graczami paczką screenów.
Twórcy podzielili się z graczami paczką screenów.
W rozgrywce PvP weźmie udział maksymalnie trzech graczy, w tym jeden gospodarz i dwóch gości. Jeśli któryś z uczestników polegnie na polu bitwy, gra zakończy się, a bohaterowie zostaną odesłani do swoich światów bez nagród. Kooperacja kończy się również w momencie pokonania bossa. Wtedy gracze są odsyłani do swoich światów razem ze zdobytymi nagrodami. Sesja zostanie przerwana również po użyciu opcji Parting Shot.
Ujawniono również, że w trybie PvP gospodarz gry będzie atakowany przez dwóch gości. Jeśli uda im się go pokonać, zostają odesłani do swoich światów z nagrodami. Tutaj rozgrywka zakończona jest podobnie, jak w trybie kooperacji – poprzez użycie Parting Shot, a także poprzez śmierć jednego z bohaterów, czy wejście gospodarza do pomieszczenia z bossem. We wszystkich podanych przypadkach goście zostaną odesłani z kwitkiem. Po śmierci bohatera zostanie po nim widoczny nagrobek, który będą mogli zobaczyć gracze podpięci do sieci. Poprzez dotknięcie nagrobka będą mogli podejrzeć powtórkę śmierci użytkownika.
W Chalice Dungeons będą udostępnione również iluzje. Będą to „duchy” innych graczy znajdujących się aktualnie na tym samym terenie. Pomoże to graczom w odnajdowaniu prawidłowej ścieżki w rozgrywce.
W grze będą dostępne dwa rodzaje Chalice Dungeons – zwykłe i wygenerowane. Obie wersje lochów będą grywalne w trybie online i offline. Będzie również możliwość dzielenia się losowo generowanymi lochami.
Na koniec zapowiedziano, że w dniu premiery gry zostanie udostępniona aktualizacja. Bloodborne będzie wymagało wykupionego abonamentu na usługę PlayStation Plus do rozgrywek online czy dzielenia się losowo generowanymi lochami. Usługa nie będzie wymagana do pobrania aktualizacji do gry.
Premiera Bloodborne już 25 marca na konsolach PlayStation 4.
Wraz z wieściami nadeszły nowe screeny, które możecie zobaczyć poniżej.