Orzeł niosący w szponach kozę? Takie rzeczy tylko w Far Cry 4...
Orzeł niosący w szponach kozę? Takie rzeczy tylko w Far Cry 4...
Far Cry 4 zostało zaprojektowane w taki sposób, by każdy gracz mógł zobaczyć różne, niezwykłe rzeczy. Nie wszyscy będą mieli okazję przyjrzeć się kozie niesionej w przestworza w orlich szponach, ale znajdzie się miejsce dla wielu innych, osobliwych zdarzeń. Dyrektor animacji, Scott Mitchell, wyjaśnił, że podczas tworzenia Far Cry 4 zespół traktował grę jako "fabrykę anegdot" i celowo zaprojektował rozmaite, dziwne zdarzenia w taki sposób, by pojawiały się one losowo.
Mitchell opowiedział również o swojej pracy - odpowiedzialnej, ale i niezwykle ciekawej - o koordynowaniu prac różnych studiów z różnych krajów, wyzwaniach, jakie stają przed osobami tworzącymi animacje dla tak olbrzymiego świata jak Kyrat i o tym, w jaki sposób ich praca zmieniła się w ciągu ostatnich lat.
Far Cry 4 jest dostępne na PS4, XOne, PS3, X360 i PC. Najnowsze DLC, Valley of the Yetis, ukazało się 10 marca.