Studio ogłosiło jednak, że chce wspierać Space Hulk i Jagged Alliance przez kilka następnych lat.
Studio ogłosiło jednak, że chce wspierać Space Hulk i Jagged Alliance przez kilka następnych lat.
- Po wydaniu dziesięciu gier, które zostały ciepło przyjęte przez krytyków i odniosły komercyjny sukces, podjęliśmy trudną decyzję, że wydanie Space Hulk: Ascension będzie naszym ostatnim przedsięwzięciem - powiedział założyciel i szef Full Control, Thomas Hentschel Lund, w rozmowie z Nordic Game.
Zwolnienia pod koniec 2014 roku po wydaniu remake'u Jagged Alliance, który nie przyniósł studiu oczekiwanych zysków, problemy z funduszami i bankructwo właściciela marki Jagged Alliance - bitComposer - oznaczały dla Full Control kłopoty. Studio ma także dług w firmie inwestycyjnej CAPNOVA, a spłacanie pożyczki pochłania tak dużo pieniędzy, że nie wystarczy na utrzymanie zespołu deweloperów.
- Chciałem, byśmy dobrze sobie radzili wśród średniej wielkości studiów - powiedział Lund. - Nie udało się nam osiągnąć sukcesu na dłuższą metę, nawet po wydaniu trzech dużych tytułów na PC w ciągu kilku ostatnich lat. Jednakże mam przynajmniej wystarczającą kontrolę nad budżetem, by uniknąć bankructwa. Chociaż od maja nie będziemy już produkować nowej zawartości, chcę, by Full Control sprzedawało Space Hulk i Jagged Alliance oraz zapewniało wsparcie społeczności graczy przez kilka następnych lat.