Nie tylko w grach 343 Industries chce rozwijać świat Halo. Inne gałęzie przemysłu rozrywkowego też mają po temu odpowiednie narzędzia.
Nie tylko w grach 343 Industries chce rozwijać świat Halo. Inne gałęzie przemysłu rozrywkowego też mają po temu odpowiednie narzędzia.
- Używamy naszej fikcji i naszych powieści, by rozszerzyć uniwersum, dodać do niego więcej lokacji, w które można się udać w przyszłości, niezależnie od tego, co postanowimy zrobić; czy to będą gry, komiksy, filmy live-action czy cokolwiek innego - wylicza. Ross zapewnia jednocześnie, że rozwój Halo poza grami to coś, na czym 343 Industries bardzo zależy.
Stwierdza nawet, że jest to konieczny krok. Wspomina pierwsze odsłony serii, które miały "tendencję do zabijania wielu bohaterów", a to ograniczało możliwości rozbudowy fabuły. Poza tym, gatunek strzelanek pierwszoosobowych również nie dysponuje pełnym repertuarem środków do opowiadania historii - stąd chęć udania się z Halo w inne rejony przemysłu rozrywkowego.