Jeśli sądziliście, że ostatnia akcja charytatywna zaproponowana przez 11 bit Studios i tak nic nie zmieni, byliście w dużym błędzie.
Jeśli sądziliście, że ostatnia akcja charytatywna zaproponowana przez 11 bit Studios i tak nic nie zmieni, byliście w dużym błędzie.
DLC było dostępne w trzech cenach. Największym powodzeniem (41 proc.) cieszyło się to najtańsze - za 0,99 dolarów. Nie brakowało jednak również chętnych na przekazanie niespełna 20 (30,9 proc.) i 10 dolarów (28 proc.). Niezależnie od wpłaconej kwoty, zawartość do This War of Mine była taka sama - stanowił ją zbiór streetartów przekazanych przez kilku artystów. Można je było następnie odnaleźć w różnych miejscach w grze.
Za uzbieranie wszystkich prac przysługiwało odblokowanie specjalnego osiągnięcia. Nie okazało się to wcale prostym zadaniem - do tej pory tylko 50 graczom z grona ok. 500 tys. udało się to zrobić. Największe wsparcie na rzecz organizacji War Child, z którą współpracuje 11 bit Studios, popłynęło z USA, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Rosji.
Charytatywne DLC do This War of Mine, zawierające wspomniane prace, można wciąż kupować - do 3 kwietnia. 11 bit Studios już jednak zapowiada, że nie jest to ostatnia tego typu akcja.