PayDay pokazało, że gracze lubią urządzać sobie napady z bronią w ręku. Produkcja Overkill Software dorobiła się przez to poważnej konkurencji.
PayDay pokazało, że gracze lubią urządzać sobie napady z bronią w ręku. Produkcja Overkill Software dorobiła się przez to poważnej konkurencji.
- Z niecierpliwością wyczekuję przybycia napadów w GTA na PC, widzę też, co zrobiło Hardline. Z naszej perspektywy to kolejne wyzwanie, które witamy z otwartymi ramionami. Każda konkurencja może jedynie sprawić, że nasz gatunek stanie się lepszy. Oczywiście przyjrzymy się innym grom, będziemy się nimi cieszyć, ale wyniesiemy również lekcje. Zobaczymy, co inni zrobili dobrze, a co mogli zrobić lepiej - wyjaśnia Listo.
- PayDay dowiodło, że są gracze, którzy kochają doświadczać fantastyczną przestępczość. To jedna z przyczyn, dla których zaobserwowaliśmy pojawienie się innych gier o napadach. Jeśli ktoś wie, jak trudno jest zrobić dobry tytuł z tego gatunku, to jesteśmy to my. Innym pozostaje nam tylko życzyć szczęścia - dodaje.
Przypomnijmy, że Overkill Software będzie wspierać PayDay 2 przez dwa kolejne lata.