Dodają ponadto, że już aktualne API na konsoli ma wbudowane pewne rozwiązania z DX12.
Dodają ponadto, że już aktualne API na konsoli ma wbudowane pewne rozwiązania z DX12.
- Nie mieliśmy jeszcze zbyt dużo czasu, by porządnie się w to wgryźć, ale niedługo będziemy uczestniczyć w wydarzeniach, które pokażą potencjał (Xboksa One - dop. red.). Warty odnotowania jest fakt, że aktualne API DirectX 11 dla Xboksa One już teraz zawiera niektóre funkcje z DX12 i są one całkiem dopracowane - powiedziała dyrektor gry Andrea Basilio dodając, że twórcy pod nowym API spodziewają się poprawy wydajności na Xboksie One oraz na PC. Mają także nadzieję, że tworzenie na PC oraz Xbox One stanie się do siebie jeszcze bardziej podobne i złączone.
To przeciwnie do producenta Wiedźmina 3, Damiena Monniera, który powiedział ostatnio, że nowe API może nie wystarczyć, by na Xbox One skończyły się problemy z osiąganiem rozdzielczości FullHD.