Crystal Dynamics i Square Enix mają powody do zadowolenia przed zaplanowaną na ten rok premierą Rise of the Tomb Raider.
Crystal Dynamics i Square Enix mają powody do zadowolenia przed zaplanowaną na ten rok premierą Rise of the Tomb Raider.
Oznacza to, że restart Tomb Raidera i wykreowanie Lary Croft na nowo - o czym głośno było przed premierą gry w 2013 roku - okazały się słusznym posunięciem. Wydawca już może zacierać ręce w perspektywie nadchodzącego debiutu Rise of the Tomb Raider. Tytuł ten pierwotnie zadebiutuje co prawda tylko na dwóch platformach (w wyniku umowy Square Enix z Microsoftem będą to Xbox One i Xbox 360), ale istnieją spore szanse na to, że w przyszłym roku nowa Lara zawita również na inne sprzęty.
Tomb Raider pobił rekord serii nie tylko pod względem łącznej sprzedaży, ale także liczby sztuk rozprowadzonej w pierwszym dniu i miesiącu po premierze. - Tomb Raider rozpalił i poszerzył bazę fanów, wzniósł serię na nowy poziom. Niesamowity sukces gry odzwierciedla pełne pasji przyjęcie, jakie zgotowali jej gracze - komentuje Darrell Gallagher, szef Crystal Dynamics.