Chris Rhinehart dokonuje retrospekcji na Prey 2. Zapewnia, że jest dumny z pracy, jaką Human Head Studios włożyło w ten projekt.
Chris Rhinehart dokonuje retrospekcji na Prey 2. Zapewnia, że jest dumny z pracy, jaką Human Head Studios włożyło w ten projekt.
Do zawieszenia prac nad Prey 2 doszło więc zaledwie kilka miesięcy po pamiętnym pokazie gry na targach E3 2011. Ostateczna decyzja o skasowaniu projektu zapadła w październiku ubiegłego roku. Bethesda argumentowała wówczas, że nie spełnia on standardów jakościowych. Z tym komunikatem Rhinehart się nie zgadza.
- Bethesda podała swoje powody skasowania gry i nie trzeba chyba mówić, że mamy na to swój własny pogląd. Jak wspomnieliśmy w naszej październikowej odpowiedzi, czujemy, że jakość gry jest reprezentowana przez materiały pokazane w trakcie licznych publicznych demonstracji w imieniu Bethesdy i jesteśmy rozczarowani, że fani nie będą mogli zobaczyć realizacji naszej wizji. Pozostajemy dumni z wykonanej przez nas pracy - oznajmia.
Jeszcze dalej posuwa się Norm Nazaroff z Human Head Studios. Zapewnia on, że zespół od czasu pokazu Prey 2 na E3 poczynił znaczące postępy, a gra byłaby jedną z najlepiej wyglądających produkcji na konsolach poprzedniej generacji.