W Deus Ex: Mankind Divided nie zawsze trzeba będzie walczyć z bossami

Paweł Pochowski
2015/04/10 14:00

Twórcy gry udowadniają, że słuchają graczy i wprowadzają zmiany zgodne z tym, na co narzekano przy Buncie Ludzkości.

W Deus Ex: Mankind Divided nie zawsze trzeba będzie walczyć z bossami

Deus Ex: Bunt Ludzkości był świetną produkcją, szczególnie pod względem klimatu, szczegółowości wykreowanego świata oraz szerokich możliwości przechodzenia gry na wiele sposobów. Jak każda gra, miał też i wady - przeciętną inteligencję przeciwników oraz walki z bossami wykonane przez zewnętrzną firmę, których jakość mocno odbiegała od reszty. Chociażby dlatego, że za każdym razem z bossem trzeba było walczyć, nie dało się tego ominąć, a ponadto w pierwotnej wersji gry przeciwnika trzeba było pokonać w przewidziany przez twórców sposób. Aspekt ten został poprawiony przy okazji odświeżonej wersji w postaci Director's Cut, ale nadal nie udało się w żaden sposób uniknąć walki. Trochę wybijało to z rytmu osoby, które przechodził grę bez zabijania kogokolwiek. Na szczęście w Mankind Divided spotkania z bossami zaprojektowano w odmienny sposób.

Bo już nie będzie trzeba z nimi walczyć. A już na pewno nie z przymusu. Sprawę bossów da się załatwić w inny sposób, tak jak przystało na Deux Ex. Co więcej, dowiedzieliśmy się, że liczba ulepszeń dostępnych dla Adama została w Mankind Divided podwojona względem Buntu Ludzkości. Scenariusz gry przewiduje natomiast, że weźmiemy udział w wydarzeniach prowadzących do pierwszego Deux Ex. Przypominamy, że jego akcja rozgrywa się w 2052 roku, natomiast Mankind Divided osadzony jest w 2029.

GramTV przedstawia:

Jensen w grze pracować będzie dla Interpolu w jednostce "Task Force 29". Jego zadaniem będzie tropienie "odrutowanych" terrorystów zagrażających społeczeństwu. Po wydarzeniach z końca Buntu Ludzkości firma Sarif Industries upadła, a Adam stał się członkiem antyterrorystycznej jednostki. Pikanterii doda fakt, że będzie w niej jedynym "odrutowanym" człowiekiem. Jak wspominaliśmy już poprzednio, misja zabierze go choćby do Pragi, w okolicy której powstał obóz-więzienie dla ludzi z wszczepami. Jednocześnie Adam będzie zbierał informacje dla grupy nazywającej się "Juggernaut Collective". Oczywiście jak to zwykle w Deus Ex bywa, żadnej ze stron nie będzie można obdarzyć bezgranicznym zaufaniem. Oczywiście w grze nie zabraknie także pociągających zza kulis poszczególnymi sznurkami Illuminatów, którzy towarzyszą grze od samego początku.

Eidos ujawnił także, że środowisko w grze będzie znacznie bardziej zróżnicowane, a ponadto pojawi się w niej więcej żeńskich przeciwników. Twórcy potwierdzili także, że da się całą grę przejść w cichy sposób, skradając się i unikając przeciwników. Przypominamy, że oficjalna zapowiedź Deus Ex: Mankind Divided nastąpiła dwa dni temu. Twórcy zaprezentowali wtedy jej oficjalny zwiastun.

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
13/04/2015 09:51

DX:HR był gra niesamowitą. Wiadomo, miał swoje słabości - i nie mówię to porażce walk z bossami - ale klimat wgniatał w fotel i od tytułu nie dało się oderwać :)Jeśli w DX:MD grę jeszcze polepszą i uszczegółowią świat, to może to być jedna z najlepszych gier w serii jeśli nie w tym gatunku :)Co więcej fabuła zapowiada się ciekawie, a to bardzo ważne w tej serii. Czekam z zapartym tchem.

Usunięty
Usunięty
11/04/2015 15:36

Jak dla mnie super. W Buncie jak ktoś latał na non-letal to przed bossami trzeba było całą broń w ekwipunku wywalać. Jeszcze niech usuną ulepszenia udźwigu.> > Doskonale, że dają taką możliwość.> > Zawsze można z niej skorzystać lub nie, ale wybór jest ;))>> Ciekawe może podobny patent zrobią jak Arkane Studio w Dishonored gdzie my w czymś pomagamy> komuś, a ta osoba sprzątała cel bez zabijania do prac w kopalni czy w paczkę za ocean> przykładowo. Bądź też uśpić i przejść całą planszę niezauważenie z celem i w kajdany> gościa. Ciekawe co wymyślą. Liczę na dobre patenty.No odrutowanego można w sumie sparaliżować uszkadzając wszczepy.

Usunięty
Usunięty
11/04/2015 10:51

Chodza tez sluchy, ze JC Denton jet nieslubnym dzieckiem z trzeciego loza Jensena. Zobaczymy...




Trwa Wczytywanie