Zwykle decyzje o zamknięciu studia podejmuje się po premierach nieudanych tytułów lub w chwilach kryzysu. Przypadek 2K Australia jest inny.
Zwykle decyzje o zamknięciu studia podejmuje się po premierach nieudanych tytułów lub w chwilach kryzysu. Przypadek 2K Australia jest inny.
Wcześniej mówiło się o chęci przeniesienia oddziału z Canberry do Melbourne, co miało pomóc przyciągnąć więcej utalentowanych pracowników. Efekt był jednak odwrotny od zamierzonego - dla sporej części dotychczasowej załogi przeprowadzka oznaczała bowiem odejście. W takim wypadku Take-Two postanowiło całkowicie zamknąć australijski oddział.
Ostatnim dziełem 2K Australia jest Borderlands: The Pre-Sequel. Gra zdobyła przychylność recenzentów i uzyskała średnią 75/100. Mniej udany był poprzedni projekt studia. Nie dość, że prace nad The Bureau: XCOM Declassified trwały zdecydowanie za długo, a koncepcja kilkakrotnie się zmieniała, to jeszcze tytuł ten uzyskał niezadowalające noty.
2K Australia uczestniczyło także w pracach nad wszystkimi odsłonami serii Bioshock. Take-Two zabiega o możliwość ponownego zatrudnienia osób dotkniętych zwolnieniami w innych sektorach firmy.