Avalanche Studios zostawi graczom wolność w podejmowaniu decyzji, ale zaznacza, że do najtrudniejszych starć lepiej się najpierw przygotować.
Avalanche Studios zostawi graczom wolność w podejmowaniu decyzji, ale zaznacza, że do najtrudniejszych starć lepiej się najpierw przygotować.
- Każdy obóz ma oznaczenie stopnia trudności. Dodatkowo na każdym terenie pojawi się jeden lub dwa obozy "Top Dog". Będą to swego rodzaju finały dla każdego regionu, gdzie można spodziewać się walk z bossami. Poziom trudności jest tam znacznie wyższy, liczba przeciwników gwałtownie wzrasta itd. - tłumaczy przedstawiciel Avalanche Studios.
Zespół chce jednocześnie zapewnić użytkownikom wolność podejmowania decyzji. - Bezdroża są zdradliwym i nieprzyjaznym miejscem, poczujecie to - zapewnia Fuller. - Będziecie jednak odpowiednio wyposażeni, by sobie z tym poradzić. Chcemy pozwolić graczom podejmować decyzje. Jeśli cały czas będą się wdawać w batalie bez przygotowania, mogą sobie zapewnić naprawdę trudną przeprawę - dodaje.
Wydarzenia wokół Mad Maksa nabrały tempa po niedawnej prezentacji pierwszego gameplay trailera. Przypomnijmy, że gra ukaże się na początku września.