Gra nie zdąży na swoją przyszłotygodniową premierę. Na szczęście opóźnienie nie jest duże.
Gra nie zdąży na swoją przyszłotygodniową premierę. Na szczęście opóźnienie nie jest duże.
Według informacji opublikowanych na oficjalnej stronie gry, których oczywiście nie należy brać zbyt serio, powodem opóźnienia jest... chęć podniesienia ilości wyświetlanych klatek do 60 fps. - Przez cały ten czas, gdy tworzyliśmy Not a Hero celowaliśmy w stabilnych 30 klatek na sekundę. Wyglądało to dobrze, ale w Roll7 zawsze szukamy możliwości dodania do gry więcej zabawy. (...) Podczas rygorystycznych betatestów najwięcej próśb dotyczyło podniesienia animacji do 59 klatek na sekundę. Cóż, poszliśmy nawet o krok dalej i sprawiliśmy, że Not a Hero będzie działać w 60 klatkach na sekundę - czytamy na stronie gry. Do powyższego opisu załączono poglądowy gif. Widzicie różnicę?
Przypominamy, że na Steam dostępne jest demo gry.