Oculus Rift - wersja konsumencka w pierwszym kwartale 2016 roku

Katarzyna Dąbkowska
2015/05/07 09:30
8
0

Twórcy gogli do wirtualnej rzeczywistości w końcu ujawnili przybliżoną datę premiery dla swojego sprzętu.

Oculus Rift - wersja konsumencka w pierwszym kwartale 2016 roku

Oculus Rift to jeden z największych sukcesów Kickstartera z 2012 roku. O tym, że powstanie konsumencka wersja sprzętu wiedzieliśmy od dawna. Do tej pory jednak nie ujrzeliśmy gogli na rynku. Trafnie również ostatnio oceniliśmy, iż urządzenie nie zadebiutuje w tym roku. Pojawiło się jednak światełko w tunelu – twórcy sprzętu przyznali oficjalnie, że Oculus Rift ujrzy światło dzienne w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Na chwilę obecną zespół zajmujący się Oculusem nie potwierdził, co dokładnie w sobie będą zawierały gogle, ale obiecują, że nastąpi to już niedługo. W przyszłym tygodniu ma zostać ujawniona specyfikacja techniczna sprzętu. Musimy się zatem uzbroić nieco w cierpliwość. Zespół Oculusa zapowiedział również, iż niedługo ruszą zamówienia przedpremierowe na gogle. Zachęcają także do tworzenia gier i aplikacji, które będą w przyszłości wspierane przez Oculus Rift. Więcej informacji na ten temat znajdziecie na oficjalnej stronie gogli.

GramTV przedstawia:

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
07/05/2015 19:02

Ha Ha Ha!Cały ten szum, hype na urządzenia, które mogą być co najwyżej ciekawostką. Jedną taką rewolucję w życiu już przeżyłem - vfx1. Internetu wówczas nie było (:-)), ale prasa rozpisywała się jakie to cudo, nawet miałem je na głowie, bo jakiś sklep postanowił zarabiać na 15 minutowych sesjach. Coś czuję, że historia się powtórzy - czas życia produktu będzie odwrotnie proporcjonalny do czasu nakręcania ludzi na te cuda. Ostatnio na jakimś spędzie Lenovo miałem nawet tego oculusa na głowie i ... nic. Demo rollercoastera z rozdzielczością niczym z PlayStation 2 w dodatku interlinie tnące straszliwie obraz - doznania mizerne, już wolę lampić się przed siebie w telewizor 3d - przynajmniej jest grafika i rozdzielczość. Entuzjaści mogą się ze mną nie zgodzić, ale rynek będzie bezwzględny.

Usunięty
Usunięty
07/05/2015 14:53

> Ja osobiście nastawiłem się chwilowo na morfeusza, ale całkiem możliwe że Oculus w przyszłości> również mnie zainteresuje. Nie mogę się doczekać, aż wszystkie VR będą dostępne i będziemy> mogli gdzieś "zobaczyć" różnicę między nimi (coś w tylu przymierzalni w saturnach). Dobry> VR, dobry horror i Super Seni Plus.Nie wiem jak Twoje nerwy ale horrory w VR to naprawdę mocno intensywne doznania. Sam już mam sporą wprawę nabytą przez lata grania w "straszne gry" i Dreadhalls na GearVR przeszedłem... ale kilka razy mimowolnie krzykłem w co intensywniejszych momentach, co nie zdarzyło mi się od lat. Natomiast wszyscy moi znajomi zrywają gogle nawet przed pierwszym kontaktem z jakąś kreaturą. A to tylko taka prosta gra z ubogą grafiką... co będzie w przypadku bardziej zaawansowanych produkcji.

Usunięty
Usunięty
07/05/2015 14:39

Ja osobiście nastawiłem się chwilowo na morfeusza, ale całkiem możliwe że Oculus w przyszłości również mnie zainteresuje. Nie mogę się doczekać, aż wszystkie VR będą dostępne i będziemy mogli gdzieś "zobaczyć" różnicę między nimi (coś w tylu przymierzalni w saturnach). Dobry VR, dobry horror i Super Seni Plus.




Trwa Wczytywanie