Wiedźmin 3: Dziki Gon - pierwszy milion pękł już przed premierą!

Patryk Purczyński
2015/05/11 17:30

Wiedźmin 3: Dziki Gon to przez wielu najbardziej wyczekiwana gra tego roku. Dowodem na to jest liczba złożonych zamówień przedpremierowych.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - pierwszy milion pękł już przed premierą!

Wiedźmin 3: Dziki Gon przedpremierowo został zamówiony w liczbie miliona egzemplarzy - poinformował CD Projekt RED. Do debiutu gry pozostał ponad tydzień, statystykę można zatem jeszcze podkręcić. Szanse na to są tym większe, że RPG jako pierwsza odsłona w serii debiutuje jednocześnie aż na trzech platformach. Do tej pory przygody Geralta zawsze najpierw poznawali pecetowcy.

Przed dwoma laty, gdy Wiedźmin obchodził swoje szóste urodziny, CD Projekt RED ogłosiło, że obie części serii rozeszły się łącznie w sześciu milionach egzemplarzy. Od tamtej pory Geraltowi z pewnością przybyło fanów, choćby z racji licznych promocji, w jakich dostępne były oba Wiedźminy. Wydaje się zatem prawdopodobne, że po premierze Dzikiego Gonu cykl dobije do dziesięciu milionów rozprowadzonych kopii.

GramTV przedstawia:

Komentarze
25
Usunięty
Usunięty
12/05/2015 14:04
Dnia 11.05.2015 o 22:12, dariuszp napisał:

Aż jestem ciekaw co definiuje W3 jako "konsolowy tytuł".

Patrząc po dwójce - cały interfejs zbudowany pod obsługiwanie go z pomocą pada: najpierw kołowe menu by wejść w medytację (choć to od biedy w walce też się sprawdzało), potem kolejne kołowe menu by wybrać czy chcemy oglądac menu postaci ekwipunek czy co innego, a potem w samych menusach znowu przełączanie się między dziesiątkami zakładek i list i tak dalej i tak dalej. Chociażby coś takiego świadczy o tym, że gra nawet jesli początkowo wyszła na PC, to i tak planowano jej szybką konwersję na *popularniejszy* sprzęt (i faktycznie do samej premiery zapieranie się, że wersja konsolowa wcaaale nie powstaje, a miesiąc czy dwa po premierze już były relacje z bety na klocku). To że ktoś zamieni literki A i B w okrągłym przycisku w menusach na "esc" i "enter" nie sprawia, że interfejs jest nagle "od początku" stworzony z myślą o PC.Cóż, przynajmniej przy trójce nikt nie leci sobie z graczami w członka i od początku wiadomo było jaki jest główny target (choćby kolekcjonerkowa drama). Aczkolwiek zaryzykuję i odwrócę pytanie, skoro czepiamy się frazy "konsolowy tytuł", to co w takim razie świadczy o jego pecetowości? Nieco lepsza grafika? Bo niestety któraś platforma musi byc wiodąca.Ale jak niektórzy w tym wątku znowu cały problem sprowadzają do kamery to ja nie mam pytań, bo to jak kopanie się z koniem.

Usunięty
Usunięty
12/05/2015 12:52

> Aż jestem ciekaw co definiuje W3 jako "konsolowy tytuł".Bo jeżeli coś nie jest izometryczne, nie ma turowej walki, systemu rzutów na trafienie a''la D&D i progu wejścia w stylu "za 20 godzin nauczę się podstaw", to staroszkolni pecetowcy, sztywni jakby im RAM utkwił w... przewodzie pokarmowym, będą biadolić, że to nawalanka.

Usunięty
Usunięty
12/05/2015 08:33

http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=93137&u=130 <- To jest odpowiedni temat na takie pytania.




Trwa Wczytywanie