Z całą pewnością firma podchodzi do tematu w ciekawy sposób. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, będzie miała w rękach także ciekawy argument w postaci streamów nadawanych w 60 klatkach na sekundę poprzez przeglądarki korzystające z HTML5. Według informacji opublikowanych na blogu firmy, streaming na YouTube doczekał się właśnie nowej funkcjonalności. Obraz wysyłany przez nadających w 60fps jest przerabiany do dwóch rozdzielczości - 720p60 oraz 1080p60. Oczywiście stream oglądać można także w 30 klatkach na sekundę, jest to ukłon w stronę widzów korzystających ze słabszych urządzeń lub łączy internetowych o mniejszej przepustowości. Oglądając stream na żywo istnieje także możliwość cofnięcia się do pokazanych już fragmentów, a następnie oglądanie dalej z prędkościami 1.5x oraz 2x, by nadrobić zaległości.
Firma poinformowała także, że opisywana możliwość nadawania obrazu w 60 klatkach na sekundę jest wspierana przez zewnętrzne aplikacje takie jak Elgato Game Capture, XSplit Broadcaster oraz XSplit Gamecaster.