WildStar przechodzi na model free2play

Katarzyna Dąbkowska
2015/05/29 14:35

Kolejne MMO, które zostało przemianowane na free2play. W grze pojawią się mikrotransakcje.

WildStar przechodzi na model free2play

NCSOFT i Carbine Studios zapowiedzieli, że ich gra MMO, WildStar, przechodzi na model free2play. Do tej pory gracze musieli uiszczać miesięczną opłatę za możliwość kontynuowania przygody w grze. Obie firmy potwierdziły, że użytkownicy będą mogli do woli korzystać z różnych klas postaci, rajdów, podziemi, stref i lochów za darmo, jednak w grze pojawią się również mikrotransakcje. Według twórców nie powinny one jednak wpływać na rozgrywkę.

Gracze będą mogli wykupić również konta premium, dzięki którym otrzymają wiele bonusów. Będą mogli na ten przykład tworzyć własne gildie i zapraszać do nich innych użytkowników. Tacy gracze otrzymają także liczne dodatki w postaci chociażby bonusów do punktów doświadczenia, waluty w grze, a także dostęp do nowych postaci, strojów, surowców czy elementów dekoracyjnych. Wszyscy użytkownicy, którzy mają wykupioną subskrypcję do gry dostaną konta premium. Ci regularnie wspierający WildStar dostaną dodatkowe bonusy do gry, a będą to między innymi wierzchowiec, zwierzak, element dekoracyjny, ścieżka dźwiękowa, którą można wykorzystać w swoim domu w grze, a także 4 miesiące konta premium. Poniżej zwiastun:

GramTV przedstawia:

Komentarze
14
Illidian_Stormrage
Gramowicz
01/06/2015 18:09

Ściągnę, rozkminie ale pewnie i tak wrócę do WoW''a i LoL''a.

Usunięty
Usunięty
30/05/2015 19:33

Ściągnę, sprawdzę, poleveluje ale pewnie nie zostanę na dłużej. Nie przepadam za hardkorowymi grami mmo (kilka godzin dziennie? Nie dam rady!) a ta gra ma przyczepioną taką plakietkę. Co do samego modelu f2p nie mam nic przeciwko. Rynek darmowych gier mmo już się ustabilizował i dziś tytuły które na ten model przechodzą nieczęsto blokują content a jak ktoś chce zostać na dłużej to zwykle jest jakieś porządne premium. Sprawiedliwy model chociaż zdarza się, że zbliża się niebezpiecznie blisko do pay to win :) Lepsze to rozwiązanie niż zamknięcie gry. Do dzisiaj płacze nad Warhammerem Online, gra miała taki potencjał...

Usunięty
Usunięty
30/05/2015 11:43

Mimo wszystko, kiedyś to nie dziś, z perspektywy czasu takie rozwiązanie wydaje się krokiem wstecz. Nie dość, że wymaga od gracza poświęcenia dziesiątek godzin na powtarzanie tego samego do znudzenia, to jeszcze sztucznie wydłuża rozgrywkę.Zresztą graczy PvE ciężko jest znudzić (Blizzard wie o tym bardzo dobrze), w końcu w większości gier MMO całość sprowadza się do katowania schematów.




Trwa Wczytywanie