Choć Batman: Arkham ma jeden z najlepszych systemów walki wśród przygodowych gier akcji, w Arkham Knight Rocksteady Studios postanowiło go jeszcze rozwinąć.
Choć Batman: Arkham ma jeden z najlepszych systemów walki wśród przygodowych gier akcji, w Arkham Knight Rocksteady Studios postanowiło go jeszcze rozwinąć.
- Nie podchodzimy do tego negatywnie. Zdajemy sobie sprawę, że na świecie jest mnóstwo utalentowanych developerów, którzy mają za zadanie stworzenie systemu walki wręcz z trzecioosobowej perspektywy i próbują oni wielu nowych rozwiązań. Ostatecznie dochodzą jednak do wniosku, że płynny system, jaki zawiera seria Arkham, jest najlepszym sposobem na zrobienie tego. Sądzę, że trafiliśmy w sedno i mamy coś specjalnego - ocenia Ginn.
Jednocześnie Rocksteady nie osiada na laurach, czego najlepszym przykładem jest wdrożenie do Batman: Arkham Knight systemu dual-play. Dzięki niemu gracze będą mogli skorzystać z pomocy drugiego bohatera. - Dual-play jest ważną nową funkcją, którą chcieliśmy dodać do naszego płynnego systemu, ale jednocześnie byliśmy świadomi faktu, że musiał on wyglądać na naturalne rozszerzenie, a nie osobny moduł. Gdyby na jakimkolwiek etapie wyglądał on dziwnie, niezdarnie lub brakowałoby mu płynności, to oznaczałoby to, że coś poszło zupełnie nie tak jak powinno - stwierdza przedstawiciel Rocksteady Studios.
Ostateczne efekty będzie można podziwiać od 23 czerwca. Wówczas Batman: Arkham Knight ukaże się na pecetach, Xboksie One i PlayStation 4.