Bard's Tale IV - nowe wideo pozwala podziwiać krajobrazy z gry

Małgorzata Trzyna
2015/06/04 18:30

InXile Entertainment przygotowało nowe wideo oparte na silniku gry, prezentujące różne lokacje.

- Zakończyliśmy przygotowania filmu The Bard’s Tale IV In-Engine Video - pisze Brian Fargo, szef studia. - Najważniejszym pytaniem, jakie otrzymujemy, jest "w jaki sposób chcemy popchnąć ten gatunek naprzód". To wideo powinno dostarczyć odpowiedzi. Eksploracja świata to bardzo ważna część rozgrywki, chcieliśmy zatem wykorzystać pełny ekran i wszystko, co Unreal ma do zaoferowania, by dostarczyć niezapomnianych wrażeń. Kiedy rozpocznie się walka, nastąpi przełączenie z perspektywy pierwszej osoby. Nadal dyskutujemy, w jaki sposób najlepiej opracować walkę, ale wszystko zależy od finalnego budżetu. Możecie być jednak pewni, że będzie to walka drużynowa, oparta na turach.

GramTV przedstawia:

W filmie wykorzystano muzykę stworzoną i wykonaną przez Julie Fowlis, mającą na swym koncie kilka albumów oraz m.in. dwie piosenki do filmu Merida Waleczna.

Niedawno na Kickstarterze wystartowała zbiórka na Bard's Tale IV. Twórcy chcą zgromadzić 1 250 000 dolarów - po kilku dniach udało się zgromadzić ponad 941 000. Do końca zbiórki zostało 36 dni.

Komentarze
12
Kafar
Gramowicz
06/06/2015 13:21
Dnia 05.06.2015 o 16:47, dark_master napisał:

> UE4 i wszystko jasne. Nie wiem co ich wtedy pokarało że zrobili W2 na Unity ;/ pewnie > naćpali się towaru z niewiadomych źródeł. Jeśli miałbym zgadywać - to się stało, że wtedy były inne zasady licencjonowania silników i zwyczajnie unity było jedyną sensowną opcją. od kiedy UE jest "darmowe", trzech miesięcy?

i odpowiedz też do SilvarenaUDK był zawsze darmowy. UE4 miał abonament 19$ i od 5 miechów bodajże jest darmowy (id 5 miechów CAŁKOWICIE darmowy także kod źródłowy).Unity wtedy nie był darmowy. Była DARMOWa wersja która nie mogła być wykorzystana komercyjnie. Aby wykorzystać komercyjnie trzeba było płacić bodajże wtedy 100tyś $. Do tego potem unity przeszło na abonament który w tej chwili z wszystkimi modułami to 75$ + opłaty za source code. Wiec jak widzisz Unity w cale się nie opłacał.

Usunięty
Usunięty
06/06/2015 08:29

Jak to ktoś wyżej napisał, to "in engine footage" a nie "in game". Podobnie jak Star Wars Battlefront czy... Fallout 4. Nie pokazuje gameplay''a a jedynie wyrenderowany na silniku materiał.@KafarUnity było darmowe, przez to też bardzo popularne wśród produkcji powstałych na kickstarterze. Tak było z Wasteland 2, Pillars of Eternity, nadchodzącym Satelite Reign. Unreal nie jest do końca darmowy, bo potem muszą odpalać część zysków, ale na pewno jest lepszym silnikiem i równie elastycznym (wystarczy przypomnieć sobie Deadlight).

Usunięty
Usunięty
05/06/2015 16:47
Dnia 05.06.2015 o 12:44, Kafar napisał:

UE4 i wszystko jasne. Nie wiem co ich wtedy pokarało że zrobili W2 na Unity ;/ pewnie naćpali się towaru z niewiadomych źródeł.

Jeśli miałbym zgadywać - to się stało, że wtedy były inne zasady licencjonowania silników i zwyczajnie unity było jedyną sensowną opcją. od kiedy UE jest "darmowe", trzech miesięcy?




Trwa Wczytywanie