Insomniac tłumaczy swój punkt widzenia.
Insomniac tłumaczy swój punkt widzenia.
- Choć całość opiera się na tym samym szkielecie fabularnym i odwiedzamy podobne lokacje, prawie wszystko w Ratchet & Clank na PlayStation 4 zostało zmienione, zaktualizowane lub zaprojektowane od nowa. Część grafiki jest zaprojektowana zupełnie od podstaw, arsenał broni jest zupełnie inny, sterowanie jet unowocześnione, zaimplementowaliśmy także systemy znane z gier RPG, a w związku z tym wszystkim przeprojektowaliśmy też sztuczną inteligencję oraz zestawy przeciwników. Większość miejsc posiada przerobione lub zupełnie nowe sekwencje rozgrywki, zabawa Clankiem jest zupełnie inna, podobnie jak i system latania (...). Dwa zupełnie inne doświadczenia - ocenia James Stevenson ze studia Insomniac Games.
Wygląda więc na to, że twórcy porwali się na coś więcej niż podniesienie jakości oprawy wizualnej i przystosowanie gry do działania na nowej konsoli, a to się chwali. Nowa wersja Ratchet & Clank powinna starczyć na 10-12 godzin zabawy. Cena zostanie ustalona na budżetowym poziomie - 39,99 dolarów za egzemplarz. Tak jak informowaliśmy już wcześniej, gra ukaże się w przyszłym roku, ale więcej na jej temat powinniśmy dowiedzieć się jeszcze podczas zaczynającego się w poniedziałek E3.