Blizzard będzie testował systemy banów w Heroes of the Storm

Patryk Purczyński
2015/06/13 13:39
9
0

Heroes of the Storm na początku czerwca doczekało się swojej premiery, ale gra nie ma swojego systemu banów. Tę zaległość Blizzard chce nadrobić latem.

Blizzard będzie testował systemy banów w Heroes of the Storm

- Będziemy eksperymentować z pewnymi pomysłami na bany w niektórych wydarzeniach e-sportowych tego lata - zadeklarował Dustin Browder z Blizzarda po tym, jak jeden z użytkowników Twittera stwierdził, że w Heroes of the Storm bany bardzo by się przydały, zwłaszcza w trybie Team League. Właśnie w nim rywalizacja w grze MOBA Blizzarda jest najbardziej zaciekła.

- Będziemy starali się dojść do tego, który system banów sprawdza się najlepiej - dodał Browder. To uspokajająca deklaracja. Wprowadzenie banów może bowiem zapobiec wykorzystywaniu określonych strategii czy używania w rozgrywce postaci, którą dana osoba ma mistrzowsko opanowaną.

GramTV przedstawia:

My tymczasem zapraszamy do lektury naszej wyjątkowo entuzjastycznej recenzji Heroes of the Storm.

Komentarze
9
Adjatha
Gramowicz
14/06/2015 14:01
Dnia 14.06.2015 o 13:21, mt17 napisał:

Hmm. .. Tak więc nawet pomimo braku banów z twojego zdania wnioskuje że i jeden i drugi team mógłby picknąć owe "herki" (cokolwiek to znaczy)

Bohaterów. Postacie, którymi się gra.Tak, obie drużyny mogą sobie wybierać dowolne postaci, ale każda jest do wzięcia tylko raz, a drużyny wybierają na zmianę (1 postać dla teamu nr 1, potem po dwie na zmianę, na koniec ostatnia dla teamu nr 2). Czyli w tym momencie jeśli jakaś postać jest uważana za zbyt silną (co się zdarza, balans w mobach zmienia się dość często), to drużyna która pickuje pierwsza ma swego rodzaju przewagę.Oczywiście do tego dochodzą counterpicki itd oczywiście, ale idąc dalej będzie tego coraz więcej - bo możesz zbanować postacie, które mogłyby Ci zepsuć plan gry (zakładasz że wygrasz walki w sekundę dobrym combo, więc blokujesz przeciwnikowi healera z jednorazowym, ale silnym leczeniem np.), z drugiej strony bany mogą dać przeciwnikowi szansę na rozpoznanie Twojego planu... :PImo więc bany dają dodatkowe opcje taktyczne - oczywiście na poziomie rozgrywki z losowymi ludźmi ograniczy się to faktycznie do banowania op postaci, ale to nadal będzie przydatne - są aktualnie bohaterowie, którzy pojawiają się w prawie każdej mojej grze (przyznaję się, sam pickuje jak tylko mogę, czyli zazwyczaj właśnie jak jestem first pickiem bo inaczej szanse są małe :P), więc bany byłyby ok nawet jeśli tylko wprowadziłyby drobne urozmaicenie. ;)No i wtedy balance team mógłby się zastanowić czy faktycznie nie ma potrzeby zmieniać nic u Sylvanas, która miałaby pewnie z 90% pick+ban ratio :P

Usunięty
Usunięty
14/06/2015 13:45
Dnia 14.06.2015 o 13:21, mt17 napisał:

Hmm. .. Tak więc nawet pomimo braku banów z twojego zdania wnioskuje że i jeden i drugi team mógłby picknąć owe "herki" (cokolwiek to znaczy), czyli albo obaj by płakali albo nikt. Więc nadal to sensu nie ma.

jest sens bo można wyeliminować mocne aoe combo team compy na ciasnych mapach które są mega irytujące

Usunięty
Usunięty
14/06/2015 13:21

> > Czy ja dobrze czytam? ktoś kto sobie wyrobi mistrzowski nawyk do grania daną postacią,>> > nie może nią grać? to tak jakby grupa ludzi umówiła się na Call of Duty, ale gramy> tylko> > na shotguny, bo inaczej przegram..... gdzie tu sens??>> Ma to na celu wyeliminowanie najbardziej przegiętych bohaterów z gry. Dzięki temu strona> przegrywająca nie będzie mogła płakać, że przegrali bo przeciwnicy pierwsi picknęli jakiegoś> herka.Hmm. .. Tak więc nawet pomimo braku banów z twojego zdania wnioskuje że i jeden i drugi team mógłby picknąć owe "herki" (cokolwiek to znaczy), czyli albo obaj by płakali albo nikt. Więc nadal to sensu nie ma.




Trwa Wczytywanie