Zdaniem Tima Schafera niższa od oczekiwanej sprzedaż oryginalnego Grim Fandango zatrzymała rozwój gatunku przygodówek w USA na lata.
Zdaniem Tima Schafera niższa od oczekiwanej sprzedaż oryginalnego Grim Fandango zatrzymała rozwój gatunku przygodówek w USA na lata.
- Doszło do mnie wtedy, że ta gra naprawdę zaszkodziła przemysłowi. Prawda jest jednak taka, że nie sprzedała się wcale tak słabo jak na współczesne standardy. Grim tuż po swojej premierze osiągnęło sprzedaż 500 tys. egzemplarzy. Z całą pewnością chciałoby się osiągnąć lepszy wynik, ale mimo wszystko nie było tak źle - ocenia Schafer.
Grim Fandango ma już za sobą premierę w odświeżonej wersji na pecetach, PlayStation 4, PS Vicie i urządzeniach przenośnych. Zachęcamy do lektury naszej recenzji.