Dean Hall zabiera graczy w przestrzeń kosmiczną, ale jego nowa produkcja nie będzie ani Star Citizenem, ani Elite, ani Eve Online.
Dean Hall zabiera graczy w przestrzeń kosmiczną, ale jego nowa produkcja nie będzie ani Star Citizenem, ani Elite, ani Eve Online.
Za inspirację przy produkcji Ion posłużył mu Space Station 13. Technologię, na której zostanie oparta gra, jego ekipa RocketWerkz tworzy przy wsparciu londyńskiego Improbable Studios. Prototyp powstawał przez cały ubiegły rok. Na razie jest jednak za wcześnie, by pokazać konkretny materiał z tego przedsięwzięcia, dlatego ograniczono się jedynie do wyświetlenia teasera. Ion ma trafić w pierwszej kolejności na pecety i Xboksa One.
Tyle o tym projekcie wiedzieliśmy po konferencji Microsoftu. Na PC Gaming Show Dean Hall powiedział nieco więcej. Na początku zaznaczył, że nie będzie to Star Citizen, Elite ani Eve Online. Akcję gracze będą obserwowali z perspektywy trzeciej osoby.
Hall chce wypuścić Ion w ramach wczesnego dostępu, ale jednocześnie jest w tej kwestii bardzo ostrożny. W pamięci ma bowiem wydarzenia z czasów, gdy do programu Early Access wchodziło DayZ.