E3 2015: Fallout 4 - 400 godzin, a końca nie widać; "grafika ma znaczenie"

Patryk Purczyński
2015/06/18 11:45

Choć grafika jest najmocniej krytykowanym elementem Fallouta 4 po pierwszych pokazach, jego twórcy zapewniają, że strona wizualna jest dla nich ważna.

E3 2015: Fallout 4 - 400 godzin, a końca nie widać;

Grafika ma znaczenie - z takim przekazem wyszli przedstawiciele Bethesdy w trakcie panelu na E3 2015 poświęconego Falloutowi 4. - Nie chodzi zresztą tylko o grafikę, pamięć również jest dla nas ważna. Jeśli stworzymy świat, który nie ma więcej szczegółów, ale bardziej dynamiczne szczegóły, które możemy śledzić i ładować szybciej, to wszystkie te elementy potrafią zawiesić niewiarę w to, że jest to prawdziwy świat - mówił Todd Howard. - Grafika ma znaczenie. Ma znaczenie w walce z tą niewiarą - podkreślił.

Z komentarzy przedstawicieli Bethesdy obecnych na E3 wynika również, że Fallout 4 dostarczy naprawdę sowitą porcję rozgrywki. - Grałem już pewnie 400 godzin, a nadal znajduję rzeczy, których wcześniej nie widziałem - zdradził główny producent Jeff Gardiner. Jego słowa wynotował GamesRadar.

GramTV przedstawia:

Wcześniej informowaliśmy, że psi towarzysz głównego bohatera Fallouta 4 będzie nieśmiertelny. Koniecznie zapoznajcie się też z wszystkimi materiałami z konferencji Bethesdy i Microsoftu.

Komentarze
27
Usunięty
Usunięty
20/06/2015 19:37
Dnia 20.06.2015 o 17:29, KnightofNI napisał:

grę. Leczą kompleksy czy co?

Spełniają życzenia odbiorców od "ale te gry krótkie teraz, kiedyś to się tysiąc godzin grało". ;p

Usunięty
Usunięty
20/06/2015 19:19
Dnia 20.06.2015 o 17:29, KnightofNI napisał:

Jak tak paczem na te wszystkie rpg to wygląda na to, że jest jakiś wyścig kto zrobi dłuższą grę. Leczą kompleksy czy co?

Gracze potem porównuja ile setek godzin zmarnowali przy tłuczeniu kolejnych questów robionych na jedno kopyto ;p

Usunięty
Usunięty
20/06/2015 17:29

Jak tak paczem na te wszystkie rpg to wygląda na to, że jest jakiś wyścig kto zrobi dłuższą grę. Leczą kompleksy czy co?




Trwa Wczytywanie