Nie zabrakło też nowych screenów, prezentujących nie tylko Godzillę, ale i inne potwory, z którymi przyjdzie nam walczyć.
Nie zabrakło też nowych screenów, prezentujących nie tylko Godzillę, ale i inne potwory, z którymi przyjdzie nam walczyć.
W 1954 roku u japońskich wybrzeży do życia przebudził się gigantyczny potwór. Godzilla, Król Potworów, wyłonił się z wód i zaczął niszczyć miasta. W międzyczasie naukowcy odkryli, że mogą okiełznać energię bestii, zwaną G-Energią. Stała się ona nieskończonym źródłem mocy i pomogła ludzkości rozwinąć cywilizację. 60 lat później potwór przebudził się i zaczął szukać G-Energii i siać spustoszenie.
W grze Godzilla naszym zadaniem będzie zdobycie maksymalnego poziomu G-Energii na każdym etapie. Energię gromadzimy niszcząc budynki i konstrukcje, ale w ten sposób możemy też sprawić, że do pojawią się inne potwory, z którymi będziemy musieli się zmierzyć. Zbierając G-Energię Godzilla staje się wytrzymalsza, ma większą siłę i staje się większa - może urosnąć z 50 do 100 metrów. W grze możemy zagrać jako klasyczna Godzilla albo wersja hollywoodzka z 2014 roku.
Gra zaoferuje kilka wariantów zabawy. Tryb Mission będzie podzielony na 20 etapów, na których będziemy musieli zdobyć Generatory Energii. W trybie Diorama będziemy mogli stworzyć wymarzoną scenę i wpuścić potwory między budynki. Na graczy czekają też wyzwania na czas, w trybie King of Monsters. Kamera w grze będzie ustawiona w określonych z góry lokacjach - będzie można przełączać się między nimi, by sterować potworem. Godzilla pozwala zagrać w pojedynkę lub w 2 osoby w trybie online.
Gra ukaże się 14 lipca na PS4 i PS3.