Assassin's Creed Syndicate na PC później niż na konsolach, ale gra ma "lśnić"

Patryk Purczyński
2015/06/22 10:26

Działanie Assassin's Creed Unity tuż po premierze gry to przykre wspomnienie. Ubisoft robi wszystko, by w nowej odsłonie czarny scenariusz się nie powtórzył.

Assassin's Creed Syndicate na PC później niż na konsolach, ale gra ma

- Mamy wewnętrzny zespół, który pracuje tylko nad wersją PC - tak na wątpliwości dotyczące działania Assassin's Creed Syndicate na komputerach odpowiada dyrektor kreatywny Marc-Alexis Cote. - Jedną z rzeczy, które mnie naprawdę cieszą, jest to, że poświęcamy tej wersji naprawdę sporo czasu. Chcemy dzięki temu sprawić, że będzie lśniła - zapowiada.

- Zależy nam, by gra od pierwszego dnia świetnie działała na pecetach. Właśnie dlatego nie zadebiutuje ona w tym samym terminie co wersje na Xboksa One i PlayStation 4. Pojawi się nieco później, ale sądzę, że warto będzie na nią czekać. Pracujemy bardzo ciężko nad optymalizacją gry, nad tym, by pracowała płynniej na szerszej gamie komputerów - deklaruje Cote.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że Assassin's Creed Unity miało kosmiczne wymagania sprzętowe, a po jego premierze wiele osób narzekało na działanie gry. Była to także pierwsza odsłona serii, która zadebiutowała jednocześnie na konsolach i PC. Jak wiemy, nie wyszło to wspomnianej produkcji na zdrowie. Tym razem ma być inaczej. - Oddelegowaliśmy cały zespół do tego, by upewnił się, że tym razem wersja pecetowa będzie lśnić - dodaje przedstawiciel Ubisoftu.

Deklaracje zostały zatem złożone, na rozliczenia przyjdzie czas jesienią.

Komentarze
27
Usunięty
Usunięty
23/06/2015 13:47

> > @Marc-Alexis Cote> > You sir, are full of shite! Już to widzę, jak wszyscy wierzą w te brednie. Jak coś> spartolą> > od samego początku to im dodatkowy czas niewiele da. Od tego jest QA, żeby takie> babole> > wyłapywać.>> Wszyscy tak jadą po Unity, a gra, przynajmniej u mnie nie miała żadnych, pokazywanych> na necie bugów, poza tym, najlepiej działała w pierwszych dniach po premierze bez patchy,> lub po pierwszym patchu, potem było już gorzej i poprawki więcej popsuły, niż naprawiły.>> Przejdźmy teraz do największego sukcesu polskiego rynku gier, czyli do Wiedźmina 3:> na liczniku mam już prawie 70 godzin, gra notorycznie uruchamia się w oknie, wywala się> do pulpitu, postacie i obiekty materializują się w locie z powietrza, doczytują się szczegóły> otoczenia, Geralt potrafi wpaść w tekstury, do bagna, z którego nie ma wyjścia, zablokować> się za dwoma postaciami, itp.> W osławionym Unity nie zaobserwowałem 90% wpadek, w które obfituje Dziki Gon - który,> pomimo tego jest świetną grą, ale gracze potrafią zjechać nawet dobrą grę, przez jej> stronę techniczną.z każdego bagna da się wyjść ;P Ja utknąłem na 10 minut aż w końcu uratował mnie koń ;P

Illidian_Stormrage
Gramowicz
22/06/2015 21:23

Który to już AC i która obietnica Ubisoftu? 10? 20? I ciągle to samo, jako że podoba mi się pomysł z klimatem wiktoriańskiego Londynu to dam im ostatnią szansę i oby nie zawiedli... Bo takiego "lśnienia" jak w Unity to ja nie chcę na PC.

Usunięty
Usunięty
22/06/2015 15:45

U mnie natomiast po przegraniu grubo ponad 100h w Wieśku narazie trafiły się tylko 3 błedy: 2 misje się zblokowały i kilka razy płotka zaczęła latać a tak to nic.Unity za to po kilku godzinach wywaliłem bo tyle razy mnie do pulpitu wyrzuciło....




Trwa Wczytywanie