Szef Sony Worldwide Studios opowiada o przyczynach przesiadki The Last Guardian na PS4, celach Fumito Uedy roli Marka Cernego w projekcie.
Szef Sony Worldwide Studios opowiada o przyczynach przesiadki The Last Guardian na PS4, celach Fumito Uedy roli Marka Cernego w projekcie.
Niektórzy zwrócili uwagę, że pomimo zmiany platformy docelowej The Last Guardian od strony wizualnej gry niewiele się zmieniło. Yoshida stwierdza, że wynika to z określonej wizji Fumito Uedy. - Ueda-san ma swój styl produkcji. Jest on jasny już na początku realizacji projektu. Tak było w przypadku Ico i Shadow of the Colossus. On jest artystą. Jego wizja pozostaje taka sama - oznajmia.
Przed targami E3 pojawiły się doniesienia, że główną rolę w tworzeniu The Last Guardian przejął architekt PS4, Mark Cerny. W plotkach tych jest jednak tylko ziarenko prawdy. Twórca Knacka pełni bowiem jedynie funkcję doradczą, ale tak samo było w przypadku wielu innych tytułów tworzonych w studiach Sony. Shuhei Yoshida dodaje jednocześnie, że Cerny - z uwagi na problemy techniczne w realizacji projektu - spędził sporo czasu na doradzaniu ekipie SCE Japan Studio.
Nowej prezentacji The Last Guardian doczekaliśmy się na tegorocznych targach E3.