Prace nad Killer Instinct na PC w toku

Patryk Purczyński
2015/06/29 09:45
5
0

Zapowiedzianą podczas PC Gaming Show pecetową wersją Killer Instinct zajmuje się studio odpowiedzialne za Batman: Arkham Knight na komputery.

Prace nad Killer Instinct na PC w toku

Prace nad pecetową wersją Killer Instinct trwają. Jak zapewniają przedstawiciele Iron Galaxy, obecnie trwa integracja gry z Windowsem 10 i oprogramowaniem pośredniczącym. Zespół odpowiedzialny za nową wersję bijatyki składa się z osób mających na koncie prace nad oryginalnym wydaniem, ale także takich, które w produkcji gry na Xboksa One nie uczestniczyły.

Ostatnie wydarzenia w branży nie przysporzyły jednak ekipie Iron Galaxy pozytywnej prasy. To właśnie to studio tworzyło bowiem pecetową wersję Batman: Arkham Knight, której działanie nawet na nowoczesnych komputerach pozostawia, łagodnie mówiąc, wiele do życzenia. Na tym etapie można mieć zatem poważne wątpliwości co do jakości Killer Instinct na PC. Projektu nie można jednak z góry skazywać na niepowodzenie.

GramTV przedstawia:

Iron Galaxy planuje wdrożyć poprawki wizualne i nie tylko - większość z nich uzależniona jest jednak od przyszłości tytułu. Kolejnych doniesień w sprawie pecetowego Killer Instinct należy spodziewać się na EVO oraz gamescomie.

Komentarze
5
MisticGohan_MODED
Gramowicz
29/06/2015 17:01

Nie ma to jak dobry start i wiara przed nowym projektem...

Usunięty
Usunięty
29/06/2015 12:28

Moim zdaniem nie można w ten sposób patrzeć na Iron Galaxy, ponieważ w przypadku Batmana to zawiniło głównie WB.Nie dość, że dali tak wielki projekt 13-osobowej ekipie, to jeszcze według plotek(nie wiem czy to prawda) dali im na to 2 miesiące.I tak z cudem to graniczy, że da się w ogóle batmana odpalić na komputerach.Jak wydawca da im trochę swobody, to myślę, że może wyjść dobrze zrobiona konwersja!

Usunięty
Usunięty
29/06/2015 12:07
Dnia 29.06.2015 o 11:53, DragonSuspire napisał:

IG i już koniec z optymalizacją, chociaż gra nie ma nic wspólnego z batmanem, bo im narzucili ten nieskończony projekt.

Bzdura. Iron Galaxy odpowiadało za chociażby Bioshocka Infinite i jakoś wtedy nikt na optymalizację nie narzekał. Nie oczekujmy cudów nawet od najlepszych studiów, gdy mają nierealny deadline.




Trwa Wczytywanie