Witaj w świecie choroby dziesiątkującej ludzi - zwiastun fabularny The Division

Małgorzata Trzyna
2015/07/03 19:30

Ubisoft udostępnił nowy trailer Tom Clancy's The Division, dzięki któremu dowiadujemy się więcej o wybuchu infekcji i późniejszych, tragicznych wydarzeniach.

Mówili, że to tylko grypa... Zmieniło się to jednak w coś zgoła odmiennego. Nietrudno domyślić, się, że straszliwa choroba wkrótce zdołała zdziesiątkować mieszkańców Nowego Jorku. Takiej sytuacji nie dało się opanować, powstał chaos, który sprzyjał rozbojom i grabieżom. Mur, za którym mieli być przetrzymywani chorzy, nie zdołał powstrzymać spanikowanych ludzi. Jednak to właśnie tam - w strefie cienia - zostało najlepsze wyposażenie i jedyna nadzieja na lek.

GramTV przedstawia:

The Division ukaże się 8 marca 2016. Gra zmierza na PC, PS4 i Xboksa One. Premierę poprzedzą beta-testy - posiadacze Xboksów One wypróbują grę jeszcze w tym roku, pozostali zagrają dopiero w roku 2016.

Komentarze
15
Usunięty
Usunięty
05/07/2015 13:42

Dokładnie, The Division zapowiada się na produkcję w stylu Destiny - nawet jak grasz solo musisz być online.

Darkstar181
Gramowicz
05/07/2015 13:27
Dnia 03.07.2015 o 20:31, Soul1 napisał:

Nie ma singla, nie ma pre-orderu ;).

Singla nigdy nie miało być, była mowa o możliwość przejścia gry SOLO co nie oznacza że to tryb Single player. Nadal musisz być podłączony do neta, spotykając graczy którzy nie należą do Twojej drużyny.Najzwyczajniej w świecie źle zinterpretowałeś informacje medialne.

Soul1
Gramowicz
05/07/2015 13:23

@ZekztNiby tak, jednak "kampania dla jednego gracza" a "granie solo w grę przygotowaną z myślą o multi" to jednak dwie różne rzeczy...Łatwo to zauważyć np. próbując samotnie wykonać misje co-opowe w AC: Unity. Niby się da (przewidziano taką możliwość), ale od razu widać, że coś tam nie gra. Albo w Dead Space 3, który z całą pewnością był szykowany jako kampania dla 2 graczy (ewentualnie gracz + bot), ale w ostatniej chwili (pod dużym naciskiem fanów) twórcy się z tego wycofali. Niestety odbiło się to na rozgrywce, która potrafiła frustrować zawyżoną ilością przeciwników atakujących ze wszystkich stron jednocześnie (jeden gracz nie był w stanie tego sensownie obskoczyć), czy koniecznością robienia samotnie tego, co ewidentnie zostało przygotowane dla dwóch (np. jeden strzela, drugi coś tam ustawia). Zwyczajnie ciężko jest zrobić uniwersalną rozgrywkę, która będzie dobra na płaszczyźnie solo, co-op i multi, jeżeli nie zaimplementuje się osobnych trybów.No a poza tym, największym atutem The Division jest jego świat i związany z nim klimat oraz fabuła. Jeżeli nie zostaną one dobrze wyeksponowane (cut-scenki, skrypty, odpowiednia narracja), to pojedynczy gracz co najwyżej się tam wynudzi, grindując w pojedynkę jakieś graty i nabijając poziomy (a raczej nie tego oczekujemy po dobrej kampanii)...Osobiście uważam, że błąd popełnili już w fazie koncepcyjnej. To uniwersum ma zbyt duży potencjał (obecnie praktycznie nie ma wielkomiejskich gier post-apo, nie licząc gier o zombie), żeby robić z niego jedynie tło dla zwykłej, jałowej masówki (bo na taką niestety zapowiada się The Division). Według mnie powinni zrobić pełnoprawny tryb single i do tego doprawić tryb masowy dla wielu graczy. Byłoby pewnie jak z Call of Duty - część kupiłaby dla singla, część dla multi, część dla obu i każdy byłby zadowolony.




Trwa Wczytywanie