Producent wykonawczy Dooma zdradza, że grze bliżej będzie do dwóch pierwszych części serii - zarówno pod względem konstrukcji poziomów, jak i nastroju.
Producent wykonawczy Dooma zdradza, że grze bliżej będzie do dwóch pierwszych części serii - zarówno pod względem konstrukcji poziomów, jak i nastroju.
- Możesz udać się gdziekolwiek w danej strefie. Możesz skakać z pomostów, możesz się wspinać... Pod względem nieliniowości poziomów gra przypomina dwie pierwsze części Dooma. Użytkownicy próbują znaleźć sposób na przedostanie się do kolejnej lokacji. Są różne miejsca, do których można się udać - zapewnia Stratton.
Można również liczyć na to, że nowy Doom podejdzie do siebie z większym dystansem niż Doom 3. - Ciągle sobie powtarzamy, że nie brać się nazbyt serio. Pracowałem nad Doomem III i go uwielbiam, ale gra jest zbyt poważna. Doom I i Doom II są bardziej dziwaczne, blisko im do komiksów. Zdecydowanie służą nam za inspirację przy tej produkcji - tłumaczy.
>Obszernych prezentacji Dooma Bethesda dokonała podczas swojej konferencji na targach E3 2015.