Raymond została szefową nowego studia Motive, które pomoże w pracach nad Mass Effect: Andromeda i nową odsłoną Star Wars.
Raymond została szefową nowego studia Motive, które pomoże w pracach nad Mass Effect: Andromeda i nową odsłoną Star Wars.
Jade Raymond, znana jako producentka gier z serii Assassin's Creed, do niedawna pełniąca funkcję dyrektora zarządzającego Ubisoft Toronto, dołączyła do EA i została szefową nowo powstałego studia Motive, z siedzibą w Montrealu w Kanadzie.
- Nie wyobrażam sobie bardziej ekscytującego momentu, by dołączyć do EA - pisze Raymond. - Podczas pierwszej rozmowy z Patrickiem Söderlundem dyskutowaliśmy o grach, które uwielbiamy, oraz o tym, co można wykorzystać w przyszłości. Mówiliśmy o innowacyjnych doświadczeniach, jakie chce zaoferować EA, oraz o tym, czego pragną gracze. To dodaje energii, kiedy widzę, że EA wkłada więcej pasji w gry niż kiedykolwiek wcześniej.
Raymond dodała, że Motive będzie ściśle współpracować z BioWare, które zajmuje się Mass Effect: Andromeda. Podkreśliła, że jej zespół będzie działać kreatywnie, rozpocznie prace nad zupełnie nową marką i pomoże przy ciekawych projektach, z czego pierwszy to gra Star Wars, której dyrektorem kreatywnym jest Amy Henning.
- Jestem wielką fanką gier Visceral i czuję się zaszczycona, mogąc współpracować z tak utalentowanym zespołem, któremu przewodzi Scott Probs. Od lat znam także Amy Henning i podziwiałam jej pracę nad grami Uncharted! Bardzo się cieszę, że to ona jest dyrektorem kreatywnym pierwszego wielkiego projektu, nad którym będziemy pracować w Montrealu. Okazja, by współpracować z nią i z zespołem Visceral oraz zajmować się uniwersum Star Wars trafia się tylko raz w życiu.