Godzinna wycieczka po XIX-wiecznym Londynie w Assassin's Creed: Syndicate

Paweł Pochowski
2015/07/18 18:00

Ubisoft zaprezentował obszerny gameplay z nadchodzącej, tegorocznej części serii gry o bractwie assasynów.

Godzinna wycieczka po XIX-wiecznym Londynie w Assassin's Creed: Syndicate

Filmik ma dokładnie 58 minut i prezentuje najważniejsze elementy rozgrywki, takie jak nowy system walki, główne postacie w grze czy sposoby na poruszanie się po XIX-wiecznym Londynie w czasach przemysłowej rewolucji. Przypominamy, że w Assassin's Creed: Syndicate po raz pierwszy w historii twórcy oddadzą w ręce graczy aż dwóch głównych bohaterów - rodzeństwo Jacoba oraz Evę Frey, pomiędzy którymi będzie można dowolnie przełączać się podczas eksploracji miasta. Jak wygląda zabawa w nowej grze słynnej serii, możecie dowiedzieć się z poniższego filmiku.

GramTV przedstawia:

Assassin's Creed: Syndicate zadebiutuje na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One. Konsolowe wersje gry zadebiutują 23 października, komputerowa natomiast trochę później, ale w zamian ma być bardziej dopracowana. Wszystko po to, by uniknąć wpadki, jaka przytrafiła się pecetowej wersji Unity.

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
20/07/2015 10:17

Szczerze mówiąc to dziwnie mi się patrzy na gościa uprawiającego parkour w cylindrze. Mam nadzieję że będzie opcja zmiany wyglądu na bardziej "assassyński" z klasycznym kapturem z dzióbkiem.

Usunięty
Usunięty
19/07/2015 16:57
Dnia 19.07.2015 o 15:39, Ray_123 napisał:

Grafika w Unity była lepsza...Najbardziej boli mnie jednak ten downgrade graficzny, bo AC mimo swoich wad miał przynajmniej zawsze ładną grafikę. A tutaj co?

Sorry, ale chyba co innego widzieliśmy.Moim zdaniem, Syndicate ma taką samą oprawę graficzną, jak Unity + kałuże + cykl dobowy, którego nie było w Unity.

Usunięty
Usunięty
19/07/2015 15:50
Dnia 19.07.2015 o 15:39, Ray_123 napisał:

W Unity, jak beznadziejnie zoptymalizowane by nie było, po naszych ciosach przeciwnicy mieli na sobie ślady, że faktycznie dostali. My też biegaliśmy cali zakrwawieni i przynajmniej wyglądało to w miarę realistycznie.

I mam rozumieć, że to Unity tak źle chodziło przez to? XD




Trwa Wczytywanie