Certain Affinity chce zajmować się nie tylko multiplayerem, lecz również zacząć tworzyć własne gry z trybami single-player i co-op.
Certain Affinity chce zajmować się nie tylko multiplayerem, lecz również zacząć tworzyć własne gry z trybami single-player i co-op.
Corey May, znany jako scenarzysta Assassin's Creed, Far Cry, Prince of Persia i Splinter Cell, oraz współ-scenarzysta Army of Two, Batman: Arkham Origins i Terminator Salvation, dołączył do Certain Affinity. Firma chce zacząć opowiadać własne historie, nie tylko pomagać w realizacji wizji innych twórców.
- Bardzo się cieszę, mogąc powitać Coreya w Austin, w Certain Affinity - powiedział prezes firmy, Max Hoberman. - Jest to pierwsze z kilku nowych, kluczowych stanowisk, jakie powstało w naszej firmie, która powoli ewoluuje - jak dotąd pomagaliśmy innym przy tworzeniu wysokobudżetowych produkcji, teraz chcemy skupić się na własnych grach. Chociaż tryb wieloosobowy zawsze będzie dla nas ważnym elementem, chcielibyśmy też stać się ekspertami od trybów single-player i kooperacji. Corey stanie na czele oddziału odpowiedzialnego za tryby fabularne, co jest dla nas ogromnym krokiem naprzód.
Certain Affinity jak dotąd pomagało innym firmom w tworzeniu trybów wieloosobowych i map - pracowało m.in. przy multiplayerze w Call of Duty i Halo; ma na koncie także port Left for Dead na Xboksa 360 oraz własne gry - Age of Booty i Crimson Alliance.