Grafiki Need for Speed na silniku gry niemal nie do odróżnienia od rzeczywistych zdjęć

Małgorzata Trzyna
2015/07/24 14:50

Trzeba dobrze się przyjrzeć, by dostrzec niewielkie szczegóły, które pozwalają odróżnić screeny od rzeczywistości.

Grafiki Need for Speed na silniku gry niemal nie do odróżnienia od rzeczywistych zdjęć

Ghost Games postanowiło pokazać, co można osiągnąć, renderując specjalnie przygotowaną scenę na silniku gry, w dwóch wersjach - za dnia i w nocy. Obok, dla porównania, dołączono prawdziwe zdjęcia.

- Naszym celem było wykorzystanie funkcji Physically Based Rendering (PBR) silnika Frostbite, która pozwala na wierne odtworzenie prawdziwych materiałów, powierzchni i oświetlenia, dzięki czemu możemy uzyskać obraz przypominający rzeczywistość - powiedział Bryn Alban, dyrektor artystyczny odpowiedzialny za pojazdy.

GramTV przedstawia:

W porównaniu z rzeczywistymi zdjęciami trudno na pierwszy rzut oka stwierdzić, czy screeny znajdują się po lewej, czy po prawej stronie - dopiero po dokładnym przyjrzeniu się dostrzeżemy niewielkie detale.

Need for Speed ukaże się na początku listopada 2015 na PC, PS4 i Xboksie One.

Komentarze
25
Usunięty
Usunięty
25/07/2015 14:45

> > Fajne, ciekawe kiedy taka grafika będzie faktycznie w grach.> Ale... wiesz, że to są screeny z gry która wychodzi za 4 miesiące?No właśnie nie są to screeny z gry, a grafiki przygotowane z użyciem silnika gry.

Usunięty
Usunięty
25/07/2015 14:45

> > Fajne, ciekawe kiedy taka grafika będzie faktycznie w grach.> Ale... wiesz, że to są screeny z gry która wychodzi za 4 miesiące?No właśnie nie są to screeny z gry, a grafiki przygotowane z użyciem silnika gry.

Usunięty
Usunięty
25/07/2015 13:17

Grafika moze byc dowolna i tak jest to zalosny arcade, cale szczescie jesien ratuje Forza 6.




Trwa Wczytywanie