Trzeba dobrze się przyjrzeć, by dostrzec niewielkie szczegóły, które pozwalają odróżnić screeny od rzeczywistości.
Trzeba dobrze się przyjrzeć, by dostrzec niewielkie szczegóły, które pozwalają odróżnić screeny od rzeczywistości.
Ghost Games postanowiło pokazać, co można osiągnąć, renderując specjalnie przygotowaną scenę na silniku gry, w dwóch wersjach - za dnia i w nocy. Obok, dla porównania, dołączono prawdziwe zdjęcia.
- Naszym celem było wykorzystanie funkcji Physically Based Rendering (PBR) silnika Frostbite, która pozwala na wierne odtworzenie prawdziwych materiałów, powierzchni i oświetlenia, dzięki czemu możemy uzyskać obraz przypominający rzeczywistość - powiedział Bryn Alban, dyrektor artystyczny odpowiedzialny za pojazdy.
W porównaniu z rzeczywistymi zdjęciami trudno na pierwszy rzut oka stwierdzić, czy screeny znajdują się po lewej, czy po prawej stronie - dopiero po dokładnym przyjrzeniu się dostrzeżemy niewielkie detale.
Need for Speed ukaże się na początku listopada 2015 na PC, PS4 i Xboksie One.