Deus Ex: Mankind Divided - bossów można pokonać poprzez... rozmowę!

Patryk Purczyński
2015/07/26 11:17

Największą bolączką Deus Ex: Buntu Ludzkości były walki z bossami. W kontekście Mankind Divided nie mamy się raczej czego obawiać.

Deus Ex: Mankind Divided - bossów można pokonać poprzez... rozmowę!

Eidos Montreal przykłada się do projektowania walk z bossami w Deus Ex: Mankind Divided. - Wszystko sprowadza się do wspierania różnych aspektów gry - tłumaczy dyrektor rozgrywki Patrick Fortier. - W Buncie Ludzkości tego właśnie brakowało w konfrontacjach z głównymi przeciwnikami - przyznaje na łamach Official Xbox Magazine.

- Tematycznie starcia te były moim zdaniem interesujące, ale niektórzy gracze postrzegali to jako wyzwanie nieskrojone na ich miarę. W Mankind Divided można się skradać, są też sposoby na to, by pokonać ich w walce, są wreszcie konwersacje, które mogą nadać całkowicie inne znaczenie radzeniu sobie z takimi sytuacjami - zdradza Fortier.

GramTV przedstawia:

Wybory gracza do tych trzech sposobów radzenia sobie z bossami się jednak nie ograniczą. - Możesz także zadecydować, czy zakończyć sprawę zabójstwem, czy nie - dodaje dyrektor narracji, Mary DeMarle. - W Buncie Ludzkości, z uwagi na sposób, w jaki zaprojektowaliśmy ten element gry, bossowie zawsze umierali w przerywnikach filmowych. Nie miałeś wyboru. Sprostowaliśmy to już jednak w DLC Brakujące Ogniwo, a teraz również w Mankind Divided.

Komentarze
60
Usunięty
Usunięty
28/07/2015 10:40

Każda nowa informacja o Mankind Divided powoduje, że czekam na tę grę jeszcze bardziej.To będzie mega tytuł, czuję to :)I chylę czoła przed Eidos za to, że dają tyle możliwości rozgrywki.

Usunięty
Usunięty
28/07/2015 10:40

Każda nowa informacja o Mankind Divided powoduje, że czekam na tę grę jeszcze bardziej.To będzie mega tytuł, czuję to :)I chylę czoła przed Eidos za to, że dają tyle możliwości rozgrywki.

Usunięty
Usunięty
27/07/2015 13:03

W pierwszym Deus Ex można było dwóch bossów pokonać wypowiadając zdobyte wcześniej słowo-klucz, które prowadziło do ich autodestrukcji. Ciekawe rozwiązanie, bo wcześniej trzeba było się nieco natrudzić żeby owe słowa poznać. Tutaj jak się domyślam będzie to rozwiązane na zasadzie dialogu i zapewne odpowiednio wysokich umiejętności perswazyjnych naszej postaci (zapewne wspartej przy pomocy jakiś wszczepów). Zastanawiam się jak to wpłynie na przebieg rozgrywki. Zmusimy danego bossa do popełnienia samobójstwa, przekonamy go żeby dał sobie spokój z tym co robi i zniknął raz na zawsze albo nawet przeciągniemy go na swoją stronę, a może twórcy wymyślą coś oryginalnego, możliwości jest wiele.




Trwa Wczytywanie