W Doomie "najważniejszy jest ruch"

Małgorzata Trzyna
2015/07/27 09:59

Podczas rozgrywki musimy przeć do przodu zamiast wycofywać się, chować za osłonami i czekać na regenerację zdrowia.

W Doomie

Podczas Quakeconu 2015 Bethesda zorganizowała godzinny panel poświęcony grze Doom, podczas którego Marty Stratton, Hugo Martin, Robert Duffy i Brad Bramlett opowiadali o grze. Twórcy przyznali, że traktują Doom nieco z przymrużeniem oka: poważnie podchodzą do kampanii single-player czy multiplayera, ale gra powinna sprawiać graczom sporo frajdy, więc nie powinna być zbyt poważna - tak jak pierwszy Doom.

GramTV przedstawia:

Doom był jak "Doom" już wiosną 2013 roku. W tym czasie id Software stworzyło prototyp z kilkoma mapami. Twórcy poczuli wówczas, że "to jest to", tempo poruszania się było odpowiednie, bohaterowie mieli duże spluwy i zaimplementowano wykończenia. Podczas prac nad grą twórcy wyszli z założenia, że poruszanie się jest bardzo istotne - zamiast chować się i czekać na regenerację zdrowia, po prostu trzeba przeć naprzód, w razie potrzeby korzystając z apteczek, tak jak w starszych częściach. Wprowadzenie możliwości wykończenia wrogów również musiało zostać dostosowane do tempa rozgrywki, by nie wybijać graczy z rytmu zbyt długimi sekwencjami. Wykończenia będą różnorodne, toteż nie znudzą się zbyt szybko, ale gracze będą mogli również zabijać przeciwników w sposób klasyczny, bez specjalnych animacji.

Doom ukaże się wiosną 2016 na PC, PS4 i Xboksie One.

Komentarze
62
Usunięty
Usunięty
27/07/2015 23:08

Nie jestem pewny czy ta część będzie miała ten klimacik co poprzednie części. A niestety bez tego będzie to zupełnie inna gra. Mam nadzieję że będzie to godna kolejna część serii.

Usunięty
Usunięty
27/07/2015 23:08

Nie jestem pewny czy ta część będzie miała ten klimacik co poprzednie części. A niestety bez tego będzie to zupełnie inna gra. Mam nadzieję że będzie to godna kolejna część serii.

fenr1r
Gramowicz
27/07/2015 20:31

Dnia 27.07.2015 o 18:23, Henrar napisał:

Problem, który ma PCtowy beton polega na tym, że nie mogą sobie wyobrazic, że dla niektórych granie na padzie w FPSy jest znacznie wygodniejsze niż wyrabianie sobie zespołu cieśni nadgarstka na myszce. Precyzja =/= wygoda.

Ale ja temu nie przeczę i nie mam zamiaru nikogo nawracać. Sterowanie m+k jest lepsze w FPS''ach od analogowej gałki i przekłada się to bezpośrednio na wrażenia z gry, a że komuś jest wygodniej z padem to jego sprawa.Co do skrótów na padzie w Wolfie, pewnie nie wiedział o tym, zresztą to i tak szczegóły.




Trwa Wczytywanie