Harmonix ogłasza, że nie wyrobi się z produkcją Amplitude w kolejnym już ogłoszonym terminie. Na grę trzeba zaczekać dużo dłużej niż zakładano.
Harmonix ogłasza, że nie wyrobi się z produkcją Amplitude w kolejnym już ogłoszonym terminie. Na grę trzeba zaczekać dużo dłużej niż zakładano.
Harmonix tłumaczy, że woli więcej czasu spędzić na produkcji gry, by fani otrzymali bardziej rozbudowany produkt. - Zwiększyliśmy budżet projektu. Sprawimy, że Amplitude będzie większe i lepsze od skali, jaką oryginalnie Wam przedstawiliśmy w ubiegłym roku - zapewnia Alex Rigopulos.
Już wiadomo, że dzięki dodatkowemu czasowi na produkcję, Amplitude zostanie wyposażone w 30, zamiast 15 utworów muzycznych. Pojawią się też nieplanowane wcześniej tryby rozgrywki, zarówno dla jednego, jak i dla wielu graczy.
Najpierw w Amplitude zagrają osoby, które wsparły tytuł na Kickstarterze. W grudniu, tuż przed świętami, ma ukazać się wersja Early Access na PS4. Pozostali będą musieli poczekać do stycznia. Wydanie na PS3 będzie dostępne z niewielkim opóźnieniem względem siostrzanej wersji na nową konsolę Sony.