Paul Rustchynsky z Evolution Studios pochwalił się na Twitterze okrągłym wynikiem sprzedaży swego najnowszego dzieła, Driveclub.
Paul Rustchynsky z Evolution Studios pochwalił się na Twitterze okrągłym wynikiem sprzedaży swego najnowszego dzieła, Driveclub.
Nie wiadomo niestety, ile osób łącznie zagrało w wyścigową produkcję Evolution Studios. - Nie mogę podać żadnych dodatkowych szczegółów innych niż fakt, że wspomniana liczba została przez nas osiągnięta przed wypuszczeniem PS Plus Edition - dodał Rustchynsky. Przypomnijmy, że po wielu perturbacjach i opóźnieniach okrojoną wersję Driveclubu dla osób opłacających abonament na PS4 udało się wreszcie wypuścić 25 czerwca.
Sklepowa wersja trafiła do sprzedaży w październiku ubiegłego roku. W naszej recenzji wypadła okazale, a już po Nowym Roku przekonywaliśmy Was, że zasługuje ona na drugą szansę.