Płacenie za ekskluzywność gier od zewnętrznych deweloperów nie jest naszym długofalowym celem strategicznym - powiedział Phil Spencer.
Płacenie za ekskluzywność gier od zewnętrznych deweloperów nie jest naszym długofalowym celem strategicznym - powiedział Phil Spencer.
- Moja strategia koncentruje się wokół gier tworzonych przez nasze własne studia deweloperskie i inwestowanie w posiadane przez nas marki z niewielką domieszką umów na produkcje od zewnętrznych studiów. Chcę mieć z nimi świetne kontakty, ale płacenie za wiele gier third-party na wyłączność nie jest naszym długoterminowym celem strategicznym - powiedział Phil Spencer.
- W tym roku na rynku ukażą się Halo 5, Gears of War: Ultimate Edition, Forza Motorsport 6, Fable. To co możemy robić, to właśnie starać budować się tak mocny line-up naszych własnych produkcji. To świetnie, że jest w nim miejsce dla nowego Tomb Raidera, ale rdzeniem naszej strategii jest inwestowanie w produkcje typu first-party. Przekonacie się na Gamescomie! - przekonuje Spencer. Przypominamy, że targi rozpoczynają się w tym tygodniu. Za kilka dni dowiemy się więc, w jakie to swoje nowe gry inwestuje Microsoft.