Tej zapowiedzi Microsoft poświęcił tylko chwilkę i nie ubogacił jej żadnym materiałem filmowym, ale nie umknęła ona naszej uwadze.
Tej zapowiedzi Microsoft poświęcił tylko chwilkę i nie ubogacił jej żadnym materiałem filmowym, ale nie umknęła ona naszej uwadze.
Symulator budowy miasta Cities: Skylines ukazał się na komputerach osobistych w marcu bieżącego roku, gdzie spotkał się z zaskakująco ciepłym przyjęciem. Naturalnym tego następstwem była bardzo wysoka sprzedaż gry, znacznie przekraczająca najśmielsze oczekiwania przedstawicieli Paradox Interactive.
Użytkownicy cenią sobie Cities: Skylines nie tylko za wysoką jakość, ale również za aktywne wsparcie, na jakie mogą liczyć ze strony Colossal Order. Zapowiedź wersji konsolowych nie powinna być zresztą zmartwieniem dla pecetowców - twórcy gry zapowiadali bowiem, że będą rozwijać swój symulator jeszcze przez długi czas, aż stworzenie drugiej części nabierze sensu.