Activision Blizzard ogłosiło wyniki finansowe osiągnięte w ostatnim kwartale. Są one lepsze niż zakładali włodarze firmy.
Activision Blizzard ogłosiło wyniki finansowe osiągnięte w ostatnim kwartale. Są one lepsze niż zakładali włodarze firmy.
Łącznie Destiny, Hearthstone i Heroes of the Storm przyciągnęły 70 milionów graczy. Po pierwszym kwartale ich liczba wynosiła 50 milionów. Nie wiadomo niestety, jak tę sumę poszczególne tytuły dzielą między siebie. Activision poinformowało natomiast, że w Destiny gracze spędzili łącznie 2 mld godzin, co daje średnio 100 godz. na jednego użytkownika. Popularność produkcji Bungie napędziło dodatkowo wypuszczenie dodatku House of Wolves.
Pochwały zebrało także Call of Duty. Marka ta zdołała zwiększyć przychody ze sprzedaży cyfrowej o 25 proc., w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym. Od czasu ogłoszenia CoD: Black Ops III, liczba graczy (na bazie miesiąca) poprzedniej części, CoD: Black Ops II, wzrosła do 11 milionów.
Przychody netto odnotowane przez Activision Blizzard w ostatnich trzech miesiącach wyniosły 1,04 miliarda dolarów. Dla porównania w II kwartale 2014 roku na konta firmy wpłynęło 970 milionów dolarów. Aż 55-procentowy udział we wpływach mają kanały cyfrowe, które zapewniły 569 milionów dolarów przychodu.