Diablo III - jakie zmiany w trybie przygodowym wprowadzi aktualizacja 2.3.0?

Małgorzata Trzyna
2015/08/05 13:52

Aktualizacja 2.3.0 wprowadzi lepsze rzemiosło, obszar z nowymi zleceniami, zmiany w Szczelinach Nefalemów, Głębokich Szczelinach i nie tylko.

Diablo III - jakie zmiany w trybie przygodowym wprowadzi aktualizacja 2.3.0?

Zmiany wprowadzone wraz z aktualizacją 2.3.0 sprawią, że gracze nie będą musieli borykać się z wieloma niepotrzebnymi utrudnieniami.

Pierwsza zmiana jest związana z systemem rzemiosła - z gry usunięto rozmaite materiały rzemieślnicze i zmieniono receptury tak, by wytwarzanie przedmiotów było opłacalne. Zajmowanie się rzemiosłem będzie mniej kosztowne.

Druga zmiana związana jest z wykonywaniem zleceń - zapewnią one graczom najlepsze źródło złota i materiałów rzemieślniczych, a także pozwolą uzupełnić kolekcję schematów. Blizzard zapowiedział również zmiany w mechanice aktu premiowanego: w danym momencie rozgrywki będzie aktywny tylko jeden akt premiowany, a jego ukończenie będzie nagradzane skarbem z materiałami rzemieślniczymi. Ukończenie jednego aktu automatycznie uaktywni kolejny, by gracze nie musieli robić tego ręcznie w menu.

GramTV przedstawia:

Kolejna zmiana dotyczy Szczelin Nefalemów i Głębokich Szczelin. Z gry zostanie usunięta Kraina Prób, różnorodność kluczy do Głębokich Szczelin zostanie zredukowana, zostaną także usunięte fragmenty kluczy szczeliny. Szczeliny Nefalemów nie będą wymagać kluczy. Klucze do Głębokich Szczelin będą mogły wypadać ze Strażników na każdym poziomie trudności. Wprowadzone będą także zmiany w balansie, by zrównoważyć czas poświęcany na walkę ze zwykłymi przeciwnikami i pojedynek ze strażnikiem.

Gracze, którzy chcą zdobyć przedmioty Piekielnego Ognia, nie będą musieli już tworzyć Infernalnych Machin. Machiny mogą wypadać z kluczników. Zdobyty Amulet Piekielnego Ognia będzie już zawsze wyposażony w gniazdo.

Ci, którzy chcieliby sami sprawdzić zmiany wprowadzone w aktualizacji 2.3.0, mogą zagrać na Publicznym Serwerze Testowym. Więcej informacji znajdziecie na stronie battle.net.

Komentarze
14
Martimat
Gramowicz
07/08/2015 01:16
Dnia 05.08.2015 o 17:55, Braveheart napisał:

".... zostaną także usunięte fragmenty kluczy szczeliny." A ja maniak mam kluczy grubo ponad 2000 :> :> xD xD [Screen poniżej]. Zużycie ich wydawało się nieskończonością :O Ale lepiej mieć jak nie mieć. Dobrze bo miejsce w skrzyni się przyda mimo iż i tak jest go dość sporo :P

I tak oto, przypieczętowałeś ("chyba") swoją nagrodę "od gramoicza dla gramowicza", do tego raczej za sprawą Butchera i ksywki (z mojego najleprzego filmu wszech czasów o Williamie W.) ... ale - poczekaj na potwierdzenie (jestem na urlopie), musze wyniki puścić w każdym wątku, w któym dałem cynk! ... :PPS: z reszta frekfencja o zdobycie "knigi" była nikła ... Gumisiek - sorrry...

Usunięty
Usunięty
05/08/2015 22:46

> Wszystko fajnie pięknie tylko mi się osobiście wydaje, że mamy tu do czynienia z polityką> "paznokcia, palca i ręki". [a i pewnie ciała by zbrakło :P] Pewnie, że Niebiescy mogli> by to wprowadzić. Jakby chcieli to i by co dwa miesiące dawali jakiś nowy kontent albo> nowy tryb. Wydaje mi się, że wszystko dawkują równomiernie.Tak naprawdę od premiery RoS robimy dokładnie to samo, czyli rifty, potem dodali rifty na czas, to równomiernie oznacza w praktyce niezmiernie rzadko. Dodają ułatwiacze życia, ale w zasadzie nie ma żadnej endgameowej alternatywy.Graczy i tak jest od cholery> a zanim się obejrzymy zapowiedzą kolejny dodatek. [Przecież Przepowiednie trzeba jakoś> zakończyć] i na 100% są teraz na nim skupieni a co dodadzą w nowym dodatku ? na bank> ilvl 80 oraz tonę nowego EQ, może nawet i kolejną klasę!! Czuję to w kościach. Co do> reszty nie jestem wstanie sobie nawet wyśnić. :P Może jakiś nowy system farmy, nowe lokacje,> nowe wyzwania. Oni wiedzą co robią. :). Ludzie by chcieli cały czas coś nowego i nowego.> Jakby mieli zaśmieconą psychikę. Tylko brać i co raz to więcej chcieć bo zaraz poprzednia> rzecz by nudziła. Tak samo jest z kawiorem. Jedzony dzień w dzień przestaje być rarytasem> ;-)Ale mi nie zależy tyle na nowej klasie czy wyższym levelu, bo to właściwie sztuczne granice i niewiele znaczące dodatki. O ile lepiej byłoby gdyby byli jacyś fajni bossowie, ewentualnie revamp istniejących tak żeby byli wyzwaniem, ale jednocześnie sypnęli lootem i expem, może coś innego, nie wiem sam. Po prostu w tej chwili nie widzę nic poza GR''ami do robienia. Po zrobieniu kilkuset/kilku tysięcy nawet riftów po prostu skórki na przeciwnikach, lokacje nie mają tak naprawdę żadnego znaczenia, za to to czy robisz run na czas, czy robisz jakieś zadania, czy robisz event, czy masz jakiś challenge run albo bijesz naprawdę ciężkiego bossa, to już są wybory, które dla mnie np. mają znaczenie i których mi brakuje. Coś takiego wprowadziłoby też dywersyfikację buildów postaci, bo różne tryby mogłyby wymagać trochę innego podejścia.

Usunięty
Usunięty
05/08/2015 21:34
Dnia 05.08.2015 o 20:52, Afgncap napisał:

Tak czy owak sam adventure mode dalej pozostanie raczej czymś w rodzaju wejściówki niż głównym miejscem do farmy. Wciąż brakuje jakichś innych wyzwań niż GR, a nie każdy lubi się ścigać ze stoperem i w zasadzie robić na okrągło to samo i żeby nikt mnie źle nie zrozumiał ten gatunek polega na grindzie, ale nawet ten można urozmaicić bądź dodać jakieś ciekawsze cele do osiągnięcia.

Wszystko fajnie pięknie tylko mi się osobiście wydaje, że mamy tu do czynienia z polityką "paznokcia, palca i ręki". [a i pewnie ciała by zbrakło :P] Pewnie, że Niebiescy mogli by to wprowadzić. Jakby chcieli to i by co dwa miesiące dawali jakiś nowy kontent albo nowy tryb. Wydaje mi się, że wszystko dawkują równomiernie. Graczy i tak jest od cholery a zanim się obejrzymy zapowiedzą kolejny dodatek. [Przecież Przepowiednie trzeba jakoś zakończyć] i na 100% są teraz na nim skupieni a co dodadzą w nowym dodatku ? na bank ilvl 80 oraz tonę nowego EQ, może nawet i kolejną klasę!! Czuję to w kościach. Co do reszty nie jestem wstanie sobie nawet wyśnić. :P Może jakiś nowy system farmy, nowe lokacje, nowe wyzwania. Oni wiedzą co robią. :). Ludzie by chcieli cały czas coś nowego i nowego. Jakby mieli zaśmieconą psychikę. Tylko brać i co raz to więcej chcieć bo zaraz poprzednia rzecz by nudziła. Tak samo jest z kawiorem. Jedzony dzień w dzień przestaje być rarytasem ;-)




Trwa Wczytywanie