Jest też walka z bossem.
Jest też walka z bossem.
Jeśli chodzi o samą rozgrywkę, Dark Souls III jest nieco szybsze od wcześniejszych części, ale nie ma mowy o tempie znanym z Bloodborne, najnowszej produkcji From Software. Mimo zwiększonej dynamiki, walka nadal ma charakter taktyczny i zmusza do obserwowania zachowania przeciwnika i uczenia się jego ciosów. Trzeba wiedzieć, kiedy zablokować atak wroga, a kiedy opuścić tarczę i skorzystać z miecza.
Możemy także uspokoić tych, którzy obawiali się, że Dark Souls III będzie łatwiejsze – From Software nie zrywa z tradycją serii, a zatem należy spodziewać się wysokiego poziomu trudności. Pokonywanie kolejnych wrogów będzie stanowić wyzwanie, a gdy już przejdziemy dany fragment, odczujemy niesamowitą satysfakcję. Tak, jak wcześniej, rozwijać ma się gracz, a nie postać, którą steruje.
Dark Souls III zmierza na konsole Xbox One i PlayStation 4 oraz PC, a jej premiera odbędzie się na początku 2016 roku.