CD Projekt RED ogłosił, że patch 1.08 do Wiedźmina 3 jest dostępny na PC, PS4 i Xboksie One. W dużym skrócie, poprawi on wydajność, naprawi rozmaite błędy, naprawi problemy z odblokowywaniem osiągnięć i wprowadzi pewne zmiany związane z pojawieniem się w przyszłości trybu Nowej Gry Plus. Oto pełna lista:
Wydajność
- Poprawiono ogólną wydajność gry i usunięto problemy, które mogły pojawić się w aktualizacji 1.07.
Interfejs
- W japońskiej wersji gry na konsoli PS4 naprawiono problem, który powodował, że elementy w tle migały podczas czytania pewnej książki.
- Naprawiono problem z wyświetlaniem się niektórych części mapy Kaer Morhen.
Rozgrywka
- Usunięto rzadki błąd powodujący, że przedmioty znikały ze skrzynki gracza.
- Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że czasami Geralt mógł się zablokować podczas próby biegu.
- Okienko interakcji umożliwiające lootowanie nie będzie już pojawiać się na "pustych" obiektach.
- Naprawiono błąd w jednej z animacji walki krasnoludów.
- Głowy odcięte podczas ciosów kończących nie będą już znikać.
- Gracze mogą wykonać przewrót w przód tuż przed lądowaniem po skoku niwelując tym samym znaczną część obrażeń wynikającą z upadku. Został dodana odpowiednia wzmianka w samouczku na ten temat.
- W aktualizacji 1.07 wymagane poziomy do używania niektórych przedmiotów zostały podniesione, co spowodowało, że gracze zostali ze sprzętem, którego nie mogli używać. W łatce 1.08 zostaje wprowadzony eliksir Godziny Wilka. Eliksir ten pojawi się w ekwipunku każdego gracza, który zainstaluje łatkę. Obniży on poziom wymagany do użycia sprzętu na dokładnie godzinę. Pozwoli to graczom na zdobycie brakujących poziomów lub znalezienie zastępczego wyposażenia. Po upływie jednej godziny, efekt eliksiru przestanie działać i wymagania względem poziomów wrócą do stanu sprzed zażycia Godziny Wilka.
- Naprawiono problem, który powodował, że gracze nie mogli porównywać swoich przedmiotów z tymi oferowanymi przez kupca.