Blizzard pracuje nad nowym projektem w uniwersum Diablo

Patryk Purczyński
2015/08/11 10:45

To, że Blizzard będzie chciał nadal rozwijać uniwersum Diablo, nie ulega wątpliwości. Nowe wieści nie są więc wielkim zaskoczeniem.

Blizzard pracuje nad nowym projektem w uniwersum Diablo

Blizzard poszukuje dyrektora artystycznego dla swojej nowej gry. Poza typowymi wymaganiami na to stanowisko, firma podkreśla, że dodatkowym atutem potencjalnych kandydatów będzie "pasja żywiona do gier i głębokie zrozumienie marki Diablo". Choć istnieje szansa, że jest to nadinterpretacja, to jednak najbardziej prawdopodobne wydaje się, że studio szykuje nowy projekt, którego akcja osadzona jest w Sanktuarium.

Pozostaje oczywiście pytanie, czy Blizzard już zabiera się za prace nad czwartą częścią (lub jakiegoś rodzaju spin-offem, np. grą wyłącznie sieciową), czy też pierwszy w kolejce będzie jednak drugi dodatek do Diablo III. Warto przy tym mieć na uwadze to, że poprzednie odsłony serii doczekały się tylko po jednym rozszerzeniu.

GramTV przedstawia:

W przypadku Diablo było to Hellfire, Diablo II otrzymało Lord of Destruction, a Diablo III - Reaper of Souls.

Komentarze
31
Illidian_Stormrage
Gramowicz
13/08/2015 23:05

Więcej jak pewne że nadchodzi drugi dodatek.

Usunięty
Usunięty
11/08/2015 21:51
Dnia 11.08.2015 o 18:05, ZubenPL napisał:

Diablo 1 jeszcze jakoś średnio się prezentowało graficznie, Diablo 2 już w dniu premiery było całkowicie archaiczne graficznie. Styl jak styl, wolałbym by było lekko mroczniej, bardziej realistyczny styl graficzny ale na pewno takie brzydactwa jak POE czy DS(który dodatkowo jak każda japońska gra ma wstrętne kiczowi modele otoczenia i postaci) nie chce.

To znaczy Path of Exile? Wg. mnie wygląda lepiej niż Diablo 3. D3 ma ładne, płynne animacje, fizykę otoczenia i inne tego typu bajery, ale styl graficzny jest bezpłciowy, gra kompletnie zatraciła klimat i charakter poprzedniczek.

Dnia 11.08.2015 o 18:05, ZubenPL napisał:

Ekipy od BN nie ma już de facto od 2003 roku i nigdy już ci ludzie nie stworzą razem żadnej gry.

Dlatego mogę się pożegnać z tą marką.

Dnia 11.08.2015 o 18:05, ZubenPL napisał:

Po za tym tylko diablo 1 było mroczne i miało ten niepowtarzalny klimat, wolniejsza rozgrywka niż w drugiej części ciągłe schodzenie coraz głębiej i ta muzyka która stawała się coraz bardziej szalona im niżej byliśmy.

Tylko jeśli patrzeć na to przez pryzmat części pierwszej, a i nawet wtedy takie stwierdzenie to gruba przesada. Diablo 2 też było mroczne, tajemnicze i niepokojące, zakrawające o horror, po prostu gra nie rozgrywała się tylko i wyłącznie pod ziemią. Pierwsze Diablo ma arcymistrzowski klimat budowany właśnie przez muzykę Matta Uelmena, w Diablo 2 wypada ona niegorzej. Lepiej nie będę nic mówił o muzyce z Diablo 3.Szkoda tylko, że mechanika z pierwszego Diablo IMO się mocno zestarzała, gra się strasznie topornie i ślamazarnie. Klimat ma ciągle ten sam, ale szczerze mówiąc nie gra się w połowie tak dobrze jak w Diablo 2 - ta gra się chyba nigdy nie zestarzeje. ;P

Dnia 11.08.2015 o 18:05, ZubenPL napisał:

A jak wyglądała rozgrywka w hellgate: London?

Hack''n''slash TPP, rzecz łatwa do przeniesiena w konwencję MMO (sama gra bodajże była w ten gatunek przeniesiona), jeżeli już musieliby stworzyć coś nowego w świecie Diablo to taka rozgrywka chyba najbardziej by pasowała.@fenr1r

Dnia 11.08.2015 o 18:05, ZubenPL napisał:

Kiedy masz na ekranie hordę wrogów i masę różnych efektów D3 potrafi wywołać efekt "wow".

Oj tak, zdecydowanie mam takie wrażenie kiedy dostaje oczopląsu od tych wszystkich przesadnych światełek, błysków i eksplozji.

fenr1r
Gramowicz
11/08/2015 21:27

Dnia 11.08.2015 o 20:55, Afgncap napisał:

To gra konsolowa PC dostało bardzo słaby port, co nie zmienia faktu, że wygląda lepiej, jak działa to już inna kwestia. Zresztą D3 jak na swój wygląd też potrafi żreć zasoby, jak większość gier Blizza, ruszą na wszystkim, ale na full potrafią mieć spadki nawet na najlepszych kompach.

Kiedy masz na ekranie hordę wrogów i masę różnych efektów D3 potrafi wywołać efekt "wow". Na ogół grafika dupy nie urywa, ale trudno powiedzieć, żeby to jakoś brzydko wyglądało. Nawet dzisiaj. Słabych modeli i detali z perspektywy w jakiej są gra po prostu nie widać. Postać w dużym przybliżeniu wygląda tragicznie, ale w samej grze tego się nie dostrzega. Oprawa graficzna generalnie w D3 nie przeszkadza. Natomiast DS to zupełnie inna para kaloszy. Ta gra jest uniwersalnie brzydka. Kiepskie tekstury i niska rozdzielczość walą po oczach niemiłosiernie. Bez modów nie podchodzić.




Trwa Wczytywanie