PS4 i Xbox One mogą nie sprostać wymaganiom Dying Light 2

Małgorzata Trzyna
2015/08/13 16:30

Techland ma ambitne plany wobec Dying Light 2 - tak ambitne, że obecna generacja konsol może okazać się niewystarczająca...

PS4 i Xbox One mogą nie sprostać wymaganiom Dying Light 2

Podczas rozmowy z VideoGamerem, producent Dying Light, Tymon Smektała, powiedział, że nie jest pewien, czy niektóre pomysły związane z Dying Light 2 da się zrealizować, wykorzystując obecną generację konsol. Oczywiście, jest jeszcze za wcześnie, by mówić o szczegółowych planach dotyczących sequela, ale można powiedzieć o nich jedno - są ambitne.

- Naturalnie, nie rozmawiamy jeszcze o Dying Light 2, po prostu jest na to za wcześnie. Mamy sporo ambitnych pomysłów, więc najpierw musimy sprawdzić, czy da się je zrealizować na obecnej generacji konsol. Musimy też upewnić się, że nasze pomysły rzeczywiście są tak dobre, jak nam się wydaje, więc musimy najpierw stworzyć prototypy i poeksperymentować. Myślę jednak, że mamy jasną wizję, w którym kierunku popchnąć markę i jak rozwinąć uniwersum Dying Light.

GramTV przedstawia:

Techland aktualnie pracuje nad dodatkiem The Following, który jest formą podziękowania dla fanów.

- W dodatku The Following wyrażamy szczere podziękowania fanom. Powiedziałbym, że traktujemy go jako inwestycję na przyszłość. Dying Light odniosło sukces. To nasza własna marka i chcemy ją rozwijać. Jeśli udało się znaleźć grupę fanów, mamy podstawę, na której możemy budować i rozwijać się w przyszłości.

Dodatek The Following będzie można kupić za około 60 zł. Posiadacze Przepustki Sezonowej otrzymają go bez dodatkowych opłat.

Komentarze
57
fenr1r
Gramowicz
18/08/2015 20:08

Dnia 18.08.2015 o 16:41, LaplaceNoMa napisał:

Kto tak napisał? :>

A mało takich w internecie?

Dnia 18.08.2015 o 16:41, LaplaceNoMa napisał:

Zakładam, że pewien posiadacz 7790, który grał w Shadow of Mordor na średniawych detalach i raz na jakiś czas produkuje wyziewy o tym jakie to różnice są między konsolami i PC ^.^ Ba, jak ogromna, wręcz "kolosalna" byłaby różnica jeżeli zmienić by na 7970? :>

Że ja? Ale ja już nie używam tej karty i nie przypominam sobie, żebym pisał coś takiego. Miło jednak z Twojej strony, że pamiętasz. ;)

Usunięty
Usunięty
18/08/2015 16:41
Dnia 18.08.2015 o 13:51, fenr1r napisał:

Jak porównujemy konsole i PC to nie widać różnicy

Kto tak napisał? :>Jaką sobie konsolę weźmiesz, jaki PC sobie weźmiesz do porównania, takie różnice tobie wyjdą.A, że każdy sobie dobiera, co mu wygodne. To, tak potem wychodzi :D

Dnia 18.08.2015 o 13:51, fenr1r napisał:

ale poczekaj na kolejną wiadomość z cyklu PS4 - 1080p, XOne - 900P.Znowu będzie jazda po XO i gratulacje w stronę Sony jaką to wspaniałą konsole sprzedaje.

Raczej kto dał dupy. Poza tym tylko ja mam, że uznaję tylko granie w natywnej rozdzielczości, ze względu na ostrość obrazu? :>

Dnia 18.08.2015 o 13:51, fenr1r napisał:

I kto tu ma kompleksy?

Zakładam, że pewien posiadacz 7790, który grał w Shadow of Mordor na średniawych detalach i raz na jakiś czas produkuje wyziewy o tym jakie to różnice są między konsolami i PC ^.^Ba, jak ogromna, wręcz "kolosalna" byłaby różnica jeżeli zmienić by na 7970? :>

fenr1r
Gramowicz
18/08/2015 13:51

Dnia 18.08.2015 o 02:14, LaplaceNoMa napisał:

W tym wątku PC to taka abstrakcja. Niby potrafi więcej, ale ile jest to więcej? :> Come on. Różnica w stosunku do PS4 to może i będzie jakaś realna, ale może dopiero jak weźmiesz swoje titany ;p Besides, co było już na początku. Mało kto sobie pozwala na sprzęt za ciężkie pieniądze, a jak konsole są z tyłu. To PCtowcy robią hurr durr. GTX 560Ti i masz supur kartę i w ogóle pwned dirty peasant class ;p Hueh

Jak porównujemy konsole i PC to nie widać różnicy, ale poczekaj na kolejną wiadomość z cyklu PS4 - 1080p, XOne - 900P. Znowu będzie jazda po XO i gratulacje w stronę Sony jaką to wspaniałą konsole sprzedaje. I kto tu ma kompleksy?




Trwa Wczytywanie