Władze EA wiedzą lepiej: kampania w Star Wars: Battlefront jest niepotrzebna, bo zainteresowałaby niewielkie grono odbiorców.
Władze EA wiedzą lepiej: kampania w Star Wars: Battlefront jest niepotrzebna, bo zainteresowałaby niewielkie grono odbiorców.
Zwraca on również uwagę na fakt, że branża nieustannie ewoluuje. Posługuje się tu przykładem innej gwiezdnowojennej produkcji z katalogu EA, Star Wars: The Old Republic. - Od momentu, w którym developer rozpoczyna prace nad grą, do czasu, gdy je kończy, świat staje się innym miejscem. Kiedy zaczynaliśmy tworzyć Star Wars: The Old Republic, tendencja była taka, by opierać masówki na subskrypcjach. Kiedy gra była gotowa, subskrypcje wcale nie były już preferowanym modelem - przypomina.
- Dlatego właśnie zatrzymaliśmy grę i przebudowaliśmy ją na tytuł free-to-play z mikropłatnościami. Nawet wtedy część ludzi wolała jednak nadal opłacać abonament - stwierdza Moore.