Dla Edmunda McMillena Super Meat Boy Forever na urządzenia mobilne aktualnie jest priorytetem.
Dla Edmunda McMillena Super Meat Boy Forever na urządzenia mobilne aktualnie jest priorytetem.
- Wnowiłem prace nad Super Meat Boy Forever - powiedział Edmund McMillen w wywiadzie z Destructoidem. - Jest to dla mnie aktualnie najważniejszy projekt - teraz, kiedy właściwie skończyłem prace nad DLC Binding of Isaac - Afterbirth, a Fingered wkrótce doczeka się premiery. Mewgenics musi poczekać na premierę Forever, ale nie mamy wyznaczonej daty - gra ukaże się, kiedy prace zostaną zakończone.
Super Meat Boy Forever zostało zapowiedziane w sierpniu 2014 roku. Celem było stworzenie platformówki na urządzenia z ekranami dotykowymi od podstaw - w taki sposób, by sterowanie było proste i intuicyjne, by gracze mogli precyzyjnie kierować postacią, nie musząc używać różnych przycisków ani gałek analogowych.
Super Meat Boy Forever ma trafić na telefony, tablety i Steam. W grze znajdzie się fabuła, sześć rozdziałów i dwa razy więcej bossów niż w Super Meat Boy. Pojawi się także tryb, w którym będzie można biec w nieskończoność, starając się uzyskać jak najlepszy wyniki i w ten sposób zdobyć wysokie miejsce w rankingu. Dzięki losowo generowanym poziomom po każdej śmierci na graczy będą czekać zupełnie nowe doświadczenia.