Twórcy Horizon: Zero Dawn nie chcą na razie rozmawiać o RPG-owej stronie gry, gdyż... łatwiej ją pokazać niż omawiać. Dają jednak pewne wskazówki.
Twórcy Horizon: Zero Dawn nie chcą na razie rozmawiać o RPG-owej stronie gry, gdyż... łatwiej ją pokazać niż omawiać. Dają jednak pewne wskazówki.
- Sądzę, że zastanawiacie się, gdzie znajdujemy się w przedziale między skupionych bardziej na akcji grach pokroju Assassin's Creeda, a The Elder Scrolls i tego rodzaju tytułami. Według mnie jesteśmy gdzieś pomiędzy. Mamy elementy zmierzające w obydwa kierunki, co prawdopodobnie sugeruje nas pośrodku - analizował Hulst.
- Trudno jest mówić o tym, jak rozbudowana jest rozgrywka RPG-owa bez możliwości zaprezentowania jej. Ludzie zaczynają za dużo spekulować. Kiedy będziemy mieli coś do pokazania, zaczniemy mówić o tym w bliższych szczegółach - dodał Hulst.